Toon posts:

Meuktrackersubmits komen niet aan???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond getracht om een link naar Mandrake's homepage in te zenden, aangezien Mandrake 10.0 Community editie is verschenen.

Niets gezien..... Nog eens de linkcheck gedaan, link blijkt gewoon nog instuurbaar te zijn.... Vreemd, nog eens geprobeerd in te sturen, weer even gewacht, maar de link blijkt nogsteeds niet bekend in de meuktracker linkcheck....

Het had nog aan mijn Mozilla 1.7alpha kunnen liggen, maar heb het zojuist ook nog eens met IE6 geprobeert, ook zonder resultaat :?

Is er een probleem met de meuksubmitter of ben ik de enige met deze eigenaardigheid?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zie je maar één keer in de submitQ staan, maar dat kan ook komen doordat er tussentijds is opgeruimd. Ik zal zo wel even testen met de submitfunctie :) .

[edit]
Hm, ik gok erop dat er een bepaalde tijdslimiet zit tussen de submit en het niet meer toe kunnen voegen. Als ik jouw link probeer dan lukt het me niet, maar als ik mijn testlink probeer dan kan ik die gewoon twee keer toevoegen.

[ Voor 44% gewijzigd door Harm op 05-03-2004 22:05 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, duidelijk, zojuist nog een keer geprobeert, de link wordt inderdaad herkent.

Thnx voor de reply!

Verder, keep up the good work! :)