Gedeeltelijk laden I-net Pagina's met Speedtouch 510

Pagina: 1
Acties:

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:01
Hallo,

Ik heb een probleem met een Speedtouch 510 modem. Als ik met Internet Explorer 6.0 (inclusief alle beschikbare SP) over het net surf heb ik dat bijna alle pagina's maar half geladen worden. Ook de ingebouwde configuratie pagina (10.0.0.138) doet het niet. Zodra ik met een andere Browser het net op ga (bijvoorbeeld Mozilla) kan ik wel alle pagina's openen.

Ik heb de Speedtouch voorzien van de laatste Firmware (4.2). Helaas verhelpt dit het probleem niet. Ik heb tevens alle waardes van Internet explorer naar default gezet en alle temp. files verwijderd

Heeft iemand een suggestie voor dit probleem?

Jeffrey

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 16:37

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ik heb eens iets gehoord over een ActiveX filter van de virusscanner PC-cillin. heb je die toevallig draaien?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:01
Nee, helaas draait die niet...

Jeffrey

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Heb je norton internet security draaien? Of een variant?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Jeffrey: als het met Mozilla wel werkt is de kans wel heel ontzettend klein dat het aan je Speedtouch ligt. Dit is ook niet logisch; je modem zal het een worst zijn met welke applicatie je welke data opvraagt, dat onderscheid kan je modem niet eens maken.

Wat doet je IE als hij de boel half geladen heeft? Wil ie nog verder, of zegt ie dat ie klaar is? Welke actie "hangt" hij op? En sinds wanneer gebeurt dit? Maw: welke actie heb je naar jouw mening gedaan waardoor hij het mogelijkerwijs niet meer doet?

Verwijderd

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met IE. Met Mozilla Firefox gaat het wel goed. Kan het zijn dat SP2 iets dichtzet met de instellingen van de Firewall en Internet explorer?

Petty
Pagina: 1