ik heb een i-frame in mijn pagina, maar nu heb ik een beetje het probleem dat de pagina die ik laad standaard rechtsboven in geladen wordt (coordinaten 0,0) maar.. dat moet niet
.. hoe kan ik nou (met scrolling='no') toch nog de pagina op de goede locatie weergeven in het iframe. Begrijp me niet verkeerd heb iframe staat op de goede plek op de pagina. Het is de pagina in het frame dat verplaatst moet worden..
Ik snap je niet?
Als je je iframe goed hebt op je pagina, htf kan dan de pagina ín het iframe ergens anders staan?
Kun je 't wat beter uitleggen?
Als je je iframe goed hebt op je pagina, htf kan dan de pagina ín het iframe ergens anders staan?
Kun je 't wat beter uitleggen?
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar misschien dat je de pagina ergens in het midden wil laden in de iframe ofzo?
dan kan je misschien dit gebruiken:
En dan de pagina die je laadt in de iframe laten laden als:
dan kan je misschien dit gebruiken:
code:
1
| <a name="een naam"></a> |
En dan de pagina die je laadt in de iframe laten laden als:
code:
1
| <iframe src=url#een naam> |
[ Voor 10% gewijzigd door Johny58 op 05-03-2004 21:14 ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
laat ik anders gewoon mijn probleem vertellen. Ik heb een java-applet draaien op een webserver (elders) en nu wil ik het webcam gedeelte weergeven op een andere pagina, in een iframe dus. Alleen heeft het webcam ding een border die ik niet weer wil geven.
oke. nog een pogine.. je kunt bij je Iframe een marginwidth weergeven.. Mijn probleem zou opgelost zijn als ik een negatieve waarde hier kon invoeren..
ps voor de duidelijkheid.. de users mogen niet zelf scrollen, alle balken staan uit.
ps voor de duidelijkheid.. de users mogen niet zelf scrollen, alle balken staan uit.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 21:25 ]
Kan je niet gebruik maken van rightmargin?
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
ik weet niet precies wat ik verwachten moet.. maar met rightmargin="10" gebeurt er nietsJohny58 schreef op 05 maart 2004 @ 21:33:
Kan je niet gebruik maken van rightmargin?
Ik denk dat ik je wel begrijp, je wilt in plaats van met de hand scrollen automatisch scrollen zodat je het iframepje zo klein kunt maken dat het net lijkt of de webcam echt op jouw pagina staat?
Met een divje er in kan het wel: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex17/iframescroll.htm
Met een divje er in kan het wel: http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex17/iframescroll.htm
oke.. ik heb het al.
Op de pagina waar het applet staat heb ik via <body onLoad="scrollTo(100,10)"> de boel op de goeie plek gezet..
thx iedereen voor het meedenken!
Op de pagina waar het applet staat heb ik via <body onLoad="scrollTo(100,10)"> de boel op de goeie plek gezet..
thx iedereen voor het meedenken!
Verwijderd
Dat is niet echt een fraaie manier. Je kunt beter in de applet-pagina zorgen dat jouw applet op positie 0,0 komt te staan.Op de pagina waar het applet staat heb ik via <body onLoad="scrollTo(100,10)"> de boel op de goeie plek gezet..
HTML:
Zoiets denk ik 1
2
3
| <div style="position: absolute; left: 0px; top: 0px"> <jouw applet> </div> |
HTML hoort in W&G thuis, niet in P&W. (Alle clientside stuff hoort in W&G thuis).
-> W&G
-> W&G
https://fgheysels.github.io/
Pagina: 1