Ik zoek info/screens en als de spellen al onder de licentievoorwaarden onder uit zijn links (na 5 jaar meestal wel) van het spel van davilex dat heette iets van tinky of tinkeybat of molle mepper mischien da tiemand het vroeger ook ooit heeft gespeeld? Dat stond altidj op die dikettes die je overal kon kopen net voordat cdrom populair werd. En sam 1 2 3 idem dito. Met wat afbeeldingen ben ik al heel blij.......Ik heb die spellen op die oude diskettes zo vaak gespeelt en trouwens ik own de originele diskettes ergens op zolder.........En ik heb echt overal gezocht en adners post hier je ervaringen met de diskette games;)...
Sam!!!
Dat ken ik nog! Waar je op een eilandje zit en allemaal 'telefooncellen' ingaat, dat level met die haai
Ik speelde dit altijd op mijn oude P2, samen met Crystal
[ Voor 11% gewijzigd door DeRCT13 op 05-03-2004 20:24 ]
Secret Agent MissionDeRCT13 schreef op 05 maart 2004 @ 20:23:
Sam!!!![]()
Dat ken ik nog! Waar je op een eilandje zit en allemaal 'telefooncellen' ingaat, dat level met die haai
![]()
Ik speelde dit altijd op mijn oude P2, samen met Crystal
Of Crystal, dat was ook zo
Ik moet wel zeggen dat ik Crystal leuker vond dan Sam, maar ze allebei toppie zijn
[ Voor 6% gewijzigd door DeRCT13 op 05-03-2004 20:30 ]
Waar haal je dat over vijf jaar vandaan? Copyright blijven net zolang rusten op games totdat de makers het vrijgeven, en dat gebeurt maar zelden. Pas na ruim 70 jaar is een copyright vervallen indien de makers het niet zelf vantevoren hebben vrijgegeven.almar schreef op 05 maart 2004 @ 20:18:
Ik zoek info/screens en als de spellen al onder de licentievoorwaarden onder uit zijn links (na 5 jaar meestal wel)
Verwijderd
En als iedereen zijn favoriete spel opnoemt, wat dan? Een echte discussie kan hier niet uit voortvloeien denk ik. Als het geen discussie kan worden, dan zien we het liever niet in Spielerij - Games & Discussies
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()