Hoi, ik heb sinds een tijdje van iemand een USB 2.0 uitbreidingskaart geleent omdat ik dan via msn met een webcam kon chatten. Dus ikke da ding in de pc gestopt, opgestart en dan beginnen de problemen al.
Windows kan de goede driver niet vinden. Dus ikke de standaard (volgends windows de goede driver uit 5-5-1999, was er toen al usb 2.0
) geinstalleerd. Geen problemen, ik me spycam geinstalleerd , aan gesloten, en als ik dan op live video druk springt het progje "uit" en krijg ik de desktop.
Dus ik denk hmzz, andere driver misschien, www.driverguide.com geraadpleegd en verschillende drivers daar geprobeert ( waarna windows traaaag, reageert niet meer, of zelfde probleem als eerst ) , toen andere webcam geprobeert maar ook geen suc6.
Toen de kaart in een anders pci slot gestoken en het bovenstaande weer geprobeert en weer nix. Weten jullie het probleem ??
De USB kaart heeft icm de webcam wel gewerkt op een andere pc.
USB kaart : VIA 2x usb 2.0 uitbreidingskaart met vt6202 chip
Webcam : trust spycam, en creative nx
Besturingssysteem is Win98se
Windows kan de goede driver niet vinden. Dus ikke de standaard (volgends windows de goede driver uit 5-5-1999, was er toen al usb 2.0
Dus ik denk hmzz, andere driver misschien, www.driverguide.com geraadpleegd en verschillende drivers daar geprobeert ( waarna windows traaaag, reageert niet meer, of zelfde probleem als eerst ) , toen andere webcam geprobeert maar ook geen suc6.
Toen de kaart in een anders pci slot gestoken en het bovenstaande weer geprobeert en weer nix. Weten jullie het probleem ??
De USB kaart heeft icm de webcam wel gewerkt op een andere pc.
USB kaart : VIA 2x usb 2.0 uitbreidingskaart met vt6202 chip
Webcam : trust spycam, en creative nx
Besturingssysteem is Win98se
Signature unavailable