Hallo,
Ik heb een probleempje, ik heb mijn xt gewoon in de pc gezet, en heb het als volgt gedaan.
- Kaart derin geschove
- Stroomkabel van harde schijf los gehaald
- Stroomkabel van xt heeft 2 plugjes, 1 met pinnen 1 zonder ( man/vrouw )
- Met pinnetjes in de stroomkabel gestoken die eerst in de harde schijf zat
- De stroomkabel zonder pinnetjes in de hardeschijf gedaan
Ik heb een flat screen, je hoort eerst een pluggetje in de kaart te steken, en als volgt de kabel van de flatscreen in de plug steken.
Ik zet de PC aan en krijg als volgt te zien: "No Signal"
Oftewel ik heb geen beeld......
Hij komt wel gewoon in windows want als ik op de uit knop druk dan krijg je een berichtje of je de pc wilt uitzette en dan druk ik op enter en dan gaat de pc uit.
Ik heb ook nog geprobeerd de kabel van de flat screen op de gewone VGA te doen maar alsnog geen beeld...
Iemand een idee pls?? want ik heb niet echt veel verstand van pc's zoals jullie zien.
Ik heb een probleempje, ik heb mijn xt gewoon in de pc gezet, en heb het als volgt gedaan.
- Kaart derin geschove
- Stroomkabel van harde schijf los gehaald
- Stroomkabel van xt heeft 2 plugjes, 1 met pinnen 1 zonder ( man/vrouw )
- Met pinnetjes in de stroomkabel gestoken die eerst in de harde schijf zat
- De stroomkabel zonder pinnetjes in de hardeschijf gedaan
Ik heb een flat screen, je hoort eerst een pluggetje in de kaart te steken, en als volgt de kabel van de flatscreen in de plug steken.
Ik zet de PC aan en krijg als volgt te zien: "No Signal"
Oftewel ik heb geen beeld......
Hij komt wel gewoon in windows want als ik op de uit knop druk dan krijg je een berichtje of je de pc wilt uitzette en dan druk ik op enter en dan gaat de pc uit.
Ik heb ook nog geprobeerd de kabel van de flat screen op de gewone VGA te doen maar alsnog geen beeld...
Iemand een idee pls?? want ik heb niet echt veel verstand van pc's zoals jullie zien.