Toon posts:

Sharp DVDRecorder met HDD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik ben van plan een DVDRecorder met ingebouwde harde schijf aan te kopen. Na wat onderzoek gedaan te hebben, bleek dat Sharp een aantrekkelijk toestel heeft, nl. de HR350S.
Dit toestel bevat een 120gb grote harde schijf (tot 165 uren opnemen in de slechtste kwaliteit).
Alle info op: http://www.sharp.be/templ...3&pageID=2951&ProdID=1301

Wat ik me nu afvraag: Zijn er onder jullie die dit toestel reeds hebben? En zijn jullie er tevreden over? Of raden jullie het me af? Of? ... Alle info is welkom!!

Ik had liever een Sony DVDRecorder met HDD gehad, maar die zullen blijkbaar nog wel een tijdje wegblijven uit Europa het schijnt...

Verwijderd

Topicstarter
*kickje*

Niemand ervaringen met DVD-Recorders met ingebouwde HDD?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, die zijn er (nog) niet op te vinden!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dit ding is cool, ben benieuwd naar ervaringen, dan koop ik hem meteen :) 8)

Hijs wel duur :(

DV-HR350S

Met een geheugencapaciteit van 120 GB kunt u maar liefst 165 uur aan filmmateriaal op de harddisk opslaan.
De DV-HR350S is voorzien van een (videocamera) DV Ingang (Fire wire). Dit maakt het overzetten van uw eigen digitale homevideo opnames naar een DVD disc heel eenvoudig.
U kunt alvast het begin van een opgenomen programma bekijken terwijl de recorder een later deel van het programma nog aan het opnemen is. Erg handig als u bijvoorbeeld het begin van een voetbalwedstrijd hebt gemist.
Opnemen van harddisk naar een DVD disc kan met zeer grote snelheid.
Een gewenste scene terugzoeken d.m.v. de quick search functie in combinatie met de gebruiksvriendelijke thumbnail weergave is heel gemakkelijk.
De DV-HR350S dankzij zijn hoogte van slechts 59 mm en grote overzichtelijke LCD display zeer fraai vormgegeven.

* DVD recorder met ingebouwde harddisk recorder
* Harddisk capaciteit van 120 GB (max. 165 uur film)
* Afspelen terwijl recorder nog opneemt
* High speed opname van harddisk naar DVD
* DV-IN aansluiting (Fire wire)
* Zeer plat vormgegeven, slechts 59 mm hoog
* DVD –R/-RW opname standaard
* Groot overzichtelijk LCD display
* Editing functies harddisk
* Snelzoeken d.m.v.“Thumbnail”weergave
* Adviesprijs Euro incl. Btw1099,00

[ Voor 90% gewijzigd door VonFoX op 07-03-2004 11:56 ]

Yo.

Verwijderd

Wacht ff op een DVD+RW + HDD recorder... heb je misschien wat meer aan aangezien Sony en Philips DVD+ steunnen.

kheb twee dagen geleden de vraag gesteld over zo'n ding aangezien ze er nog niet zijn.
DVD+RW/hdd recorder/

en

http://www.hear.nl/cgi-bi...gi?nieuws_id=1616&LIMIT=0

komt in het voorjaar uit... ze zijn wel duur, maar dan heb je wat

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ow, zie nu pas dat die Sharp DVD- is. Maar even wachten tot de Sony of Philips beschikbaar is :+

Yo.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:58:
Wacht ff op een DVD+RW + HDD recorder... heb je misschien wat meer aan aangezien Sony en Philips DVD+ steunnen.

kheb twee dagen geleden de vraag gesteld over zo'n ding aangezien ze er nog niet zijn.
DVD+RW/hdd recorder/

en

http://www.hear.nl/cgi-bi...gi?nieuws_id=1616&LIMIT=0

komt in het voorjaar uit... ze zijn wel duur, maar dan heb je wat
Ik heb gisteren mijn plaatselijke hifi-winkel eens bezocht om te informeren naar HDD-DVDRecorders. De meneer van de winkel was de dag ervoor naar Sony Belgium geweest voor een presentatie van de nieuwe producten. Hierop werd gezegd dat Sony momenteel niet van plan is om op de markt te komen met een HDD-DVDRecorder. Ze gaan zich toespitsen op TV's met ingebouwde HD's + Memorystick-ondersteuning.

Verwijderd

heb je dat bericht gelezen?
in japan is hij al uit...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:53:
heb je dat bericht gelezen?
in japan is hij al uit...
idd, in Japan is hij al een goed jaar geleden op de markt gekomen.
Maar Sony Benelux zou niet volgen... Helaas

Verwijderd

mmm das bitter...
toch maar uit japan impoteren

http://www.jp.sonystyle.c...Dvd-r/Rdr-hx10/index.html

anders ga ik denk ik toch wachten..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Japanse menu's zijn zo moeilijk leesbaar hé :) (sites ook trouwens) Nederlands zal daar niet opstaan, met een kleine kans misschien Engels...
Pagina: 1