Misschien is het een heel erg domme vraag maar ik ben nogal telefoonn00b en ik kon met de search niks vinden.
Ik heb hier een I-mode toestel (NEC N223i), gratis gekregen bij een ADSL-abo van HetNet.
Best een leuk toestelletje en aangezien de batterij van mijn Siemens toch z'n beste tijd gehad heeft wil ik het eigenlijk wel gaan gebruiken. Maar goed, ik heb zelf een Telfort abonnement dat nog wel een tijdje loopt en ik heb eigenlijk geen zin om KPN-tarieven te gaan betalen als ik toch dat Telfort-abo heb.
Daarom wilde ik dus de SIMlock van die NEC af laten halen om m'n Telfort-kaart er in te kunnen gebruiken, maar ik heb gezien dat er nogal wat functies zijn (e-mail bijvoorbeeld) die nu via I-mode gaan. Zouden dat soort functies ook werken met een Telfort-kaart, via gewoon GPRS ofzo, of kan dat alleen met de KPN-kaart die er nu in zit?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb hier een I-mode toestel (NEC N223i), gratis gekregen bij een ADSL-abo van HetNet.
Daarom wilde ik dus de SIMlock van die NEC af laten halen om m'n Telfort-kaart er in te kunnen gebruiken, maar ik heb gezien dat er nogal wat functies zijn (e-mail bijvoorbeeld) die nu via I-mode gaan. Zouden dat soort functies ook werken met een Telfort-kaart, via gewoon GPRS ofzo, of kan dat alleen met de KPN-kaart die er nu in zit?
Heeft iemand hier ervaring mee?