Ik gebruik al meer dan een jaar Trillian Basic, en dat bevalt zo goed dat ik gisteren Trillian Pro gekocht heb. Maar deze werkt bij mij niet! Connecten naar alle servicen gaat prima, en zo lang ik geen IM verstuur blijft hij ook online en krijg ik keurig te zien als iemand offline gaat of online komt.
Maar bij het IM gedeelte gaat het dus mis. Zo gouw ik een berichtje wil versturen of iemand stuurt mij een berichtje wordt ik gedisconnect. In de statuswindow staat dan het volgende:
*** Lost connection to network (Error Code: 10054).
*** Reconnecting to MSN as "xxxxxxxx@hotmail.com"
(zelfde bij ICQ)
Dit kreeg ik dus bij Trillian Pro v2.011. Ik heb ook geprobeert 2.0 te installen, zelfde probleem. Nou heb ik ook Trillian Pro 1.0F geprobeert, en die werkt perfect. Zit nou al halve dag online en geen een keer gedisconnect, ook niet bij IM's.
Weet iemand waar het aan kan liggen dat versie 2 het niet doet, en 1 wel?
Maar bij het IM gedeelte gaat het dus mis. Zo gouw ik een berichtje wil versturen of iemand stuurt mij een berichtje wordt ik gedisconnect. In de statuswindow staat dan het volgende:
*** Lost connection to network (Error Code: 10054).
*** Reconnecting to MSN as "xxxxxxxx@hotmail.com"
(zelfde bij ICQ)
Dit kreeg ik dus bij Trillian Pro v2.011. Ik heb ook geprobeert 2.0 te installen, zelfde probleem. Nou heb ik ook Trillian Pro 1.0F geprobeert, en die werkt perfect. Zit nou al halve dag online en geen een keer gedisconnect, ook niet bij IM's.
Weet iemand waar het aan kan liggen dat versie 2 het niet doet, en 1 wel?
U gaat door voor de retorische vraag...