PCM-link gaat fout

Pagina: 1
Acties:

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 14:34

zwik

randomized

Het linkje naar "Bluetooth-toetsenbord voor onderweg" van de PCM linkjes wijst heel ergens anders naartoe :) . Namelijk naar een portable Pioneer brandertje.
offtopic:
In de FAQ staat een linkje "Ik heb een spelfout gevonden!", maar die wijst naar "Waar kan ik nieuws of meuk insturen?". Niet erg handig dus ;) .

[ Voor 38% gewijzigd door zwik op 05-03-2004 16:03 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat PCM-probleem lijkt me geen spelfout en dat andere ook niet, dus ik heb het afgesplitst; voortaan daarmee rekening houden aangezien het duidelijk genoeg in de TS staat :) .

[edit]
Welke FAQ bedoel je?

[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 05-03-2004 18:39 . Reden: BTW ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik denk dat-ie Frontpage Algemeen - FAQ bedoelt.

Ik heb even in de HTML gespit, en blijkbaar verwijzen zowel het puntje over nieuws insturen als het puntje over spelfouten naar anker '19', en dat is dus het stukje over nieuws insturen. En het is nog iets ingewikkelder: in het stukje over spelfouten zelf staat ook een < a name="19" >. Je zal dus even die 19 moeten veranderen, zowel in de opsomming van de titels bovenaan als bij het stukje zelf.

Daarnaast zou het handig zijn om een link te plaatsen naar het spelfoutentopic hier in het stukje in kwestie, want nu wordt er daar nog aangeraden om een los topic te openen :).