Toon posts:

Dubbel Beeldscherm mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een computer staan met daarin een GeForce 4 mx440 64 mb en ik heb een oude computer met daarin een Diamond Speedstar a70 8M AGPtv.

Is het mogelijk dat ik die speedstar in m'n andere computer inbouw zodat ik er twee beeldschermen op aan kan sluiten?

Zo ja, welke drivers en dergelijke heb ik dan allemaal nodig?

Zo nee, bagger.

Verwijderd

Kinda basic dit, maar goed.
Je hebt maar 1 AGP slot per pc.
Dus als in je andere pc al een AGP kaart zit, kun je het vergeten.
Heb je daarintegen een PCI kaart dan kun je die combineren met nog een 2e PCI kaart of een AGP - PCI combi doen.

En daarna moet je natuurlijk de drivers per videokaart installeren en afhankelijk van de windows versie & de andere VGA kaart zul je eventueel nog een dual monitor tooltje moeten installeren.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je XP hebt en 2 kaarten met min of meer dezelfde chipset kan het wel werken. Maar ik zie een Geforce en een Diamond, dus geef ik geen garantie ;) Let er wel op dat je dus geen 2 AGP kaarten zal kunnen installeren aangezien je PC maar 1 AGP slot heeft. 1x AGP en 1x PCI gaat dus wel. Gewoon proberem dus, en zien of je 2 beeldschermen ziet in XP.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Bagger, net ff gekeken en ze zijn allebei AGP. Dan maar een nieuwe kaart kopen..

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:24
op de meeste videokaarten (monderne kaarten, met uitzondering van de low-end kaarten) kunnen 2 monitors worden aangesloten

[ Voor 8% gewijzigd door Bramster op 05-03-2004 18:42 ]

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 15:38

Paulus0013

pom pom

Skuzz schreef op 05 maart 2004 @ 18:41:
op de meeste videokaarten (monderne kaarten, met uitzondering van de low-end kaarten) kunnen 2 monitors worden aangesloten
en met uitzondering van de AIW kaarten ;)

Verwijderd

Microkid schreef op 05 maart 2004 @ 18:37:
Als je XP hebt en 2 kaarten met min of meer dezelfde chipset kan het wel werken. Maar ik zie een Geforce en een Diamond, dus geef ik geen garantie ;) Let er wel op dat je dus geen 2 AGP kaarten zal kunnen installeren aangezien je PC maar 1 AGP slot heeft. 1x AGP en 1x PCI gaat dus wel. Gewoon proberem dus, en zien of je 2 beeldschermen ziet in XP.
Inderdaad 1x agp en 1x PCI is het beste, maar goed, als je een diamond kaart hebt dan bevat ie geen diamond chipset aangezien diamond geen chipsets maakt, een diamond bevat chipsets van nVidia, S3 en 3DFX, De viper 330, 550 en 770 bijvoorbeeld waren nVidia Riva 128/nVidia Riva TNT/nVidia Riva TNT 2 en de Viper 2 was weer een S3 Savage 2000
en de Edge 3D weer een nVidia NV1 en de monster 3D series waren allemaal 3DFX chips.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
En je kunt natuurlijk ook even de search gebruiken, dual head topics te over ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.