Toon posts:

DVD speler vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste DVD speler in het lage prijssegment met MP3 ondersteuning? Waar kan ik info vinden?

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 11:52
de Cyberhome 212 geeft de mooiste geluidsweergave. en is niet duur.

Verwijderd

Het ligt er een beetje aan wat je wil..:
- Een A-merk speler met ECHT goed beeld en geluid, (SONY, Philips, DENON, etc.) hebben voor zover ik weet GEEN MP3-mogelijkheden.
- Een B-merk DVD-speler met redelijk beeld en geluid, (DiViDo, Yamakawa, etc.) hebben meestal wel een MP3-speler aan boord.
Ga kijken naar de verschillen. als je geen verschil ziet en of hoort, zou ik lekker plezier gaan hebben met een 'B-merk', die ook MP3 afspeelt, of zelfs een PC met een TV-kaartje, wat vergelijkbaar is met 'B-merk'-kwaliteit.

Het grootste verschil zit hem in de Video-decoder. Je kan het vergelijken met een 16-bit plaatje (65.536 kleuren) en een 24-bit plaatje (16.777.316 kleuren). Je ziet "iets", maar pas als je er goed naar gaat kijken zie je wat "iets" is.(of zoals ik, als je je aan elk detail kan storen, omdat het je werk is).

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-02 11:54
Een Yamakawa is trouwens een Panasonic met een ander naamplaatje.. is PRECIES dezelfde speler...

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:37
Is Aiwa geen A-merk ?
Zie: www.aiwa.nl/database/ProductFrame.phtml?ProductGroep=VISUAL&Language=en&ProductCode=XD-DV370
Grootste gemis is een shuffle-functie op dit apparaat, ander had ik 'm waarschijnlijk al gekocht :(

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Verwijderd

AIWA reken IK inderdaad NIET onder A-merk.

Peetke: Die vergelijking heb ik nog nooit gehoord...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

JT

VETAK y0

AIWA kan je soms wel, soms niet als a-merk rekenen....je zou hem kunnen proberen

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1