Toon posts:

Nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb 2 nieuwe pc's samengesteld en kwou eens weten of jullie opmerkingen of suggesties hebben over deze configuraties.
Prijs mag niet over 1250 eur zijn.

http://members.lycos.nl/flexoz/Nieuwe_pc's.jpg

Verwijderd

Ik zou wel een DVD brander doen, maar niet een Plextor. Ze zijn wel goed alleen veel te duur, er zijn ook andere goede (nec1300a/2500 etc.) Over processor moet jezelf kiezen, het scheelt niet zoveel geld dus moet je hetzelf weten. ;)
Dit kan je denk ik ook wel zelf (lees de FAQ maar eens, wordt van je verlangt)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik zou toch niet die prescott nemen, als je niet van plan bent om over te klokken gaat die northwood 3ghz toch wel sneller zijn. Bespaar dan op je dvd-brander, de plextor is nogal duur.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Wat wil je er igg precies mee doen :?
Wij tweakers kunnen hier niet veel mee.

Maar ik zou zelf voor het prescot systeem gaan, en dan je vga kaart een beetje upgraden ( 2e hands 9700 of 9500pro :) )

Voor de rest is het een leuk systeem.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier kunnen we niet zo veel mee. Sowieso zijn de standaard hoe-is-dit-systeem/boodschappen-lijstje topics niet erg gewenst hier, in 90% van de gevallen kan je het zelf uitvogelen.

Als je bijvoorbeeld graag wil gamen kun je handig gebruik maken van wat reviews met gamebenchmarks. Of je kan bijvoorbeeld een grote 3dMark database raadplegen. Maar, aangezien je niet aangeeft wat je er mee wil doen, is het moeilijk om te bepalen of dit systeem wel goed bij je past.

Lees Voordat je een topic start en Systeemvragen: wat moet ik kopen? Is dit goed? nog eens door, dan krijg je een beter beeld van onze verwachtingen. Aangezien je te weinig research hebt gedaan gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.