Toon posts:

[IE]"Hangt" steeds 5 à 10 sec na inladen pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn moeders pc, met windows XP en nieuwste IE, hangt de pc steeds nadat de pagina is ingeladen in IE (welke dan ook). Ik kan bij processes van taakbeheer niets bijzonders vinden op dat moment, alleen de HDD zit dik te ratelen.

Dit gebeurt bij elke pagina die je inlaadt. Of het nou een nieuwe, oude is, of subpagina op een bepaalde webpage, erg storend!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-08 21:06
Heb je al gedefragmenteerd? :?

Verwijderd

Topicstarter
N0zzel schreef op 05 maart 2004 @ 17:41:
Heb je al gedefragmenteerd? :?
Die pc is gloednieuw geinstalleerd

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

breinonline

Are you afraid to be known?

[list]• Heb je de boel gecontroleerd op spyware? (lijkt me overigens niet echt een typisch geval van spyware, maar je weet maar nooit)
• Heb je het probleem ook met een andere browser (mozilla, opera)?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens anti-spyware software draaien en om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit een andere browser op welke pc dan ook geinstalleerd :o

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:40:
Op mijn moeders pc, met windows XP en nieuwste IE, hangt de pc steeds nadat de pagina is ingeladen in IE (welke dan ook). Ik kan bij processes van taakbeheer niets bijzonders vinden op dat moment, alleen de HDD zit dik te ratelen.

Dit gebeurt bij elke pagina die je inlaadt. Of het nou een nieuwe, oude is, of subpagina op een bepaalde webpage, erg storend!
Wat valt bij jou onder "hangen" als de pc hangt doet hij niets meer in volgens mijn definities, maar je hebt toch nog het taakbeheer kunnen bekijken op het moment dat je pc hangt?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
Gerwin schreef op 05 maart 2004 @ 19:41:
[...]

Wat valt bij jou onder "hangen" als de pc hangt doet hij niets meer in volgens mijn definities, maar je hebt toch nog het taakbeheer kunnen bekijken op het moment dat je pc hangt?
Zoals ik al zei, bij taakbeheer kan ik niets bijzonders vinden. Ik zie/hoor alleen wel dat de hdd's druk bezig is. Dus IE hangt voor 5 à 10 sec. Je kunt hem dan ook wel afsluiten (na een tijd), maar als je gewoon wacht, reageert hij ook weer.

Ik heb spybot gedraaid en problemen laten oplossen, maar nog geen verschil ;(

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:35
Topic nummero ?? met dit probleem :)

iig, check deze topic even: [rml][ internet] Ontzettend lang wachten[/rml] daar staan wat oplossingen.

Verwijderd

Topicstarter
diabyte schreef op 05 maart 2004 @ 20:38:
Topic nummero ?? met dit probleem :)

iig, check deze topic even: [rml][ internet] Ontzettend lang wachten[/rml] daar staan wat oplossingen.
als dit zo vaak terug komt, mag het wel in FAQ, denk ik..

dit is btw de oplossing:
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 11:37:
http://www.mvps.org/sramesh2k/reg/DisableIEExtensions.reg
en opnieuw opstarten en is okee loopt weer als een speer
gr Roxane

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 19:44
Je kan ook proberen je tijdelijke internet bestanden te wissen. En de cache grootte 128mb te maken. Normaal staat dit op 3% van je C-schijf, wat meestal meer dan 1GB is..

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdy op 06-03-2004 12:31 ]

Pagina: 1