I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Ik verwacht het haast niet, want op de Creative site zie ik dat ze die Platinum box ook apart verkopen voor de Audigy 2 en de 2 ZS. De platinum 5,25'' breakout box ziet er voor de Audigy 1, de Audigy 2 en de 2 ZS hetzelfde uit. Ook verschillen de prijzen tussen de Audigy 2 uitbreidingsbox (zie creative site) en de 2 ZS uitbreidingsbox.
Linkje: http://nl.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=14
Ik kan dat prijsverschil niet verklaren, maar ik verwacht dat de uitbreidingsbox van jouw Audigy 1 niet op de 2 ZS past, aangezien de aansluitingen op de Audigy 2 ZS van de kaart zelf (de metalen pinnetjes) anders zijn dan die van de Audigy 1.
Ik weet het ook niet 100 % zeker, misschien moet je het anders maar gewoon proberen, en werkt het niet. Dan kun je altijd nog de breakout box van de 2 ZS kopen (€107,20).
Linkje: http://nl.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=14
Ik kan dat prijsverschil niet verklaren, maar ik verwacht dat de uitbreidingsbox van jouw Audigy 1 niet op de 2 ZS past, aangezien de aansluitingen op de Audigy 2 ZS van de kaart zelf (de metalen pinnetjes) anders zijn dan die van de Audigy 1.
Ik weet het ook niet 100 % zeker, misschien moet je het anders maar gewoon proberen, en werkt het niet. Dan kun je altijd nog de breakout box van de 2 ZS kopen (€107,20).
[ Voor 20% gewijzigd door frankknopers op 05-03-2004 17:53 . Reden: Iets vergeten erbij te zetten. ]
Goud is geen geld
Ik had juist gehoopt voor een appel en een ei klaar te zijn. Voor 85 eurotjes had ik enkel de ZS kaart willen kopen. Die drive-bay (break-out) boxen zijn voor de verschillende generatie geluidskaarten op het oog identiek. Je zou zeggen dat er niet zoveel kan zijn gewijzigd qua aansturing.
Bedankt voor je reactie in ieder geval. Aangezien jij ook nog enige twijfel hebt, wacht ik nog even of er nog reacties komen, die er voor kunnen zorgen dat ik een definitief oordeel hierover kan vellen.
Bedankt voor je reactie in ieder geval. Aangezien jij ook nog enige twijfel hebt, wacht ik nog even of er nog reacties komen, die er voor kunnen zorgen dat ik een definitief oordeel hierover kan vellen.
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Zijn er nog mensen met opmerkingen hierover?