ondertitels in (S)VCD

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
heel leuk allemaal die site van abdul etc. het werkt ook wel maar dan heb ik een bin bestand ofzo van een SVCD dan zet ik de ondertitels erin met Virtual dub speel ik de film af loopt het geluid en het beeld niet met elkaar gelijk en de ondertiteling loopt ook niet meer gelijk een betere pc lijkt me ook niet de oplossing ( P4 2.6Ghz 1024 mbram 400mhz RAID 0 2x120gig hardeschijven lezen 104 mb/s schrijven ook behoorlijk snel etc. etc. )daar zal het dus echt niet aan liggen en ja ik draai verder geen proccesen op de achtergrond of doe ik nouw gewoon iets verkeert dan... lukt het andere wel met een minder snelle pc de ondertiteling beeld en geluid perfect te laten lopen?

Vr gr Daniel

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoi Pshyto,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om een nieuw topic te openen met daarin een normale zinsopbouw? Dus hoofdletters bij een nieuwe zin, meer punten en komma's gebruiken en duidelijk aangeven wat het probleem is en wat je reeds geprobeert hebt.. :)

Bij voorbaat dank :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.