Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hipath 3350 Telefooncentrale software

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een probleem wij hebben een Siemens hipath 3350 Telefooncentrale. Nou is het zo wij gaan verhuizen. Nou verwcht je koopt een centrale met toestellen voor 7k nou je krijgt er wel de software bij. Maar nee hoor. Wij moeten 800 eurotjes gaan betallen voor het herprogrammer en ze willen het software niet doen. Wie kan mij helpen. Ik zal degene heel erg dankbaar zijn.

ALsvast bedankt

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Ik heb net ff zitten kijken op de site van siemens maar ik weet niet echt wat je zoekt maar daar stond wel wat software for hipath centrales linkje En anders zou ik toch eens wat door gaan bellen bij siemens of bij je dealer waar je de centrale gekocht hebt want zelfs bij simpele tiptel centrales zit er standaard software en rs-232 kabel bij

No signature found

Verwijderd

Topicstarter
Na ik heb even zitten kijken dit had ik ook al gezien inderdaad maar dit is niet de software waarmee je kunt programmeren. Iemand anders nog ideen ? Ik had toruwens al siemens gebelt alleen dan moest ik de dealer maar bellen 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand ? weet niemand wat ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand helpen met dit probleem

Verwijderd

Je moet hebben : de Hipath 3000 Manager E of de Manager C (uitgeklede versie van E)

Hiermee kun je via de V24 interface (rs232) of Via ISDN de automaat configureren.

groetjes,

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

tele-tech, dit topic is alweer een maand oud, het kicken van oude topics is niet de bedoeling, vandaar dat deze dicht gaat. Graag op de datum letten van de laatste reply hier.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.