Toon posts:

[Geheugenkaartjes]Hoesjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben nu een aantal SD kaartjes maar het probleem is dat mijn vader een stel van die kaartjes heeft gekocht maar daar geen plastic hoesje bij heeft gehad. Bij de eerste zat dat er wel bij maar de andere kaartjes niet, hierdoor hebben wij dus een probleem om die kaartjes goed te bewaren/mee te nemen.

Hoe nemen jullie al die kaartjes (veilig) mee? En waar kan ik van die plastic hoesjes kopen? (al veel gezocht maar nergens te vinden :+ )

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Ik weet niet of het voor SD-cards ook bestaat (ik kon het niet in één keer vinden):

Afbeeldingslocatie: http://www.proporta.com/files/images/memory_case.jpg

Zo'n aluminium doosje, gebruik ik voor m'n memorysticks. 't Is van Proporta.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-02 21:10

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik neem mijn CF gewoon mee in mijn camera-tas (Lowepro Trekker Classic). Kan genoeg in. Ook de normale, kleine, tasjes van Lowepro hebben meestal genoeg ruimte om die kaartjes goed in te bewaren.

• Korakal

Korakal

Up up up!

InAnyCase

Afbeeldingslocatie: http://www.inanycase.com/Merchant2/graphics/00000001/sdcollage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.inanycase.com/Merchant2/graphics/00000001/newcabopenmmc.jpg

heleboel smaken :9

Verwijderd

Topicstarter
zAo schreef op 05 maart 2004 @ 17:27:
Ik neem mijn CF gewoon mee in mijn camera-tas (Lowepro Trekker Classic). Kan genoeg in. Ook de normale, kleine, tasjes van Lowepro hebben meestal genoeg ruimte om die kaartjes goed in te bewaren.
Ja, nu doe ik ze in een toilet papiertje en in de camera tas :X (doe erg zuinig met die tere spullen) maar ik wil dus het liefst echt zo iets plastics hebben en iets dat goed te verkrijgen is :+ (jaja, een zeur >:) ). Er moet toch wel markt voor zijn? Veel mensen hebben die kaartjes etc :Y)

^^ja zoiets bedoel ik, dankje >:) . Alleen ook nog Nederlandse winkels?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 17:33 ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ze shippen ook naar Nederland, ik heb ze net een mailtje gestuurd wat de shipping costs worden :) (die onderste lijkt me namelijk zelf ook wel fijn :9).

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 05 maart 2004 @ 17:37:
Ze shippen ook naar Nederland, ik heb ze net een mailtje gestuurd wat de shipping costs worden :) (die onderste lijkt me namelijk zelf ook wel fijn :9).
Haha, ik kon zelf niks vinden (niet super gezocht ook, maar toch wel even). Goed gedaan Korakal _/-\o_ _/-\o_ . Als de shipkosten wat duur zijn, kunnen we misschien samen bestellen? :9 Ben benieuwd, als je straks/binnenkort even de shipkosten post ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mediamarkt zal vast wel hoesje ervoor hebben.
Was vorige week bij de mediamarkt..... rekken vol met hoesjes.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
meendering schreef op 05 maart 2004 @ 17:54:
Mediamarkt zal vast wel hoesje ervoor hebben.
Was vorige week bij de mediamarkt..... rekken vol met hoesjes.
Ik ben langs allerlei zaken geweest maar nisk te vinden :X . En de mediamarkt wel :? Nou ik wacht even op Korakal ;)

• Opi
  • Niet online

Opi

Die van Proporta ziet er erg gelikt uit. Ik heb op de site van InAnyCase gekeken, maar daar hadden ze dat type niet. Mocht iemand er eentje vinden, dan zou ik graag een url of een adres horen. :)

Verwijderd

de oplossing: van die hoesjes van die kauwgom 'blaadjes" die je kunt kopen.. is perfect voor opslag van je sd-card oid :D

• Opi
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:51:
de oplossing: van die hoesjes van die kauwgom 'blaadjes" die je kunt kopen.. is perfect voor opslag van je sd-card oid :D
En die hoesjes kan je zelf laten drukken als je weet waar je moet zijn; m'n huisgenoot die een eigen bedrijfje heeft, heeft dat gedaan. 8)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:21

Marc H

- - Is wakker - -

Ik gebruik zelf dit doosje van Hama voor mijn Compact flash.

Afbeeldingslocatie: http://www.cray.demon.nl/doosje.jpg

misschien is die er ook voor SD?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12-2025
Wow, cool hoesje doosje ... die wil ik ook! :) Alleen ik heb nog steeds 1 kaartje, en die zit altijd in mijn cam, dus heb em nog niet echt nodig :D

[ Voor 6% gewijzigd door -W0kk3L- op 05-03-2004 23:58 ]

• Korakal

Korakal

Up up up!

Marc H schreef op 05 maart 2004 @ 23:31:
Ik gebruik zelf dit doosje van Hama voor mijn Compact flash.

[afbeelding]

misschien is die er ook voor SD?
woei, is dat plastic aan de buitenkant of geborsteld metaal (alu?)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Korakal schreef op 05 maart 2004 @ 23:59:
[...]
Aluminium :) Of ieg metaal, tkan best staal zijn eik :P
Khad em pas nog in m'n handen, maarja, ik kan die kaartjes net zo goed in die plastic hoesjes in m'n tas in zo'n vakje doen ;)
Maar tziet er wel leuk uit ja :)

//Bij nader inzien... Ik weet niet of het wel precies deze was. Hij leek iets groter. Maar was van hetzelfde merk en ook voor CF...

[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 06-03-2004 00:04 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 05 maart 2004 @ 23:59:
[...]

Heb je al mail? >:) Of denk je een weekendje wachten :9 . Ook eens binnenkort ngo eens zoeken in de stad 8)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 10:05:
[...]

Heb je al mail? >:) Of denk je een weekendje wachten :9 . Ook eens binnenkort ngo eens zoeken in de stad 8)
Nee niks; als ik wat heb zal ik het posten...

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 06 maart 2004 @ 10:09:
[...]

Nee niks; als ik wat heb zal ik het posten...
Na meer dan een week tijd hoop ik wel dat je een mail hebt gehad. Heb nog steeds zelf nisk echt goeds in NL gevonden 8)

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag bij de Media Markt dit doosje (Vanguard) gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://img33.photobucket.com/albums/v99/Vanguard2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img33.photobucket.com/albums/v99/Vanguard.jpg

Het doosje is van aluminium en er passen 4 CompactFlash kaartjes in, tevens is er een mal van rubber bijgeleverd om een PCMCIA kaart in te doen (de witte rubbers kunnen er uit, tevens te zien op foto). Het doosje is 10, 6, 1,5 cm. groot en kost €11,50.

Er zijn in ieder geval ook doosjes voor SD (plaats voor 6 kaartjes dacht ik) en MemoryStick (plaats voor 8 kaartjes).

[ Voor 4% gewijzigd door De_Klusjesman op 06-12-2009 20:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
De_Klusjesman schreef op 16 maart 2004 @ 16:23:
Ik heb vandaag bij de Media Markt dit doosje (Vanguard) gekocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Het doosje is van aluminium en er passen 4 CompactFlash kaartjes in, tevens is er een mal van rubber bijgeleverd om een PCMCIA kaart in te doen (de witte rubbers kunnen er uit, tevens te zien op foto). Het doosje is 10, 6, 1,5 cm. groot en kost €11,50.

Er zijn in ieder geval ook doosjes voor SD (plaats voor 6 kaartjes dacht ik) en MemoryStick (plaats voor 8 kaartjes).
Hardstikke bedankt, binnenkort eens even langs gaan >:)

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 13:10:
[...]

Na meer dan een week tijd hoop ik wel dat je een mail hebt gehad. Heb nog steeds zelf nisk echt goeds in NL gevonden 8)
Niks gehad.

Met bedrijven die niet antwoorden op e-mails ga ik geen zaken doen.

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 16 maart 2004 @ 18:16:
[...]

Niks gehad.

Met bedrijven die niet antwoorden op e-mails ga ik geen zaken doen.
Groot gelijk heb je >:) . Ik ga even uitzoeken welke Media Markt het dichtst bij mijn woonplaats ligt en dan ga ik er binnenkort kijken. Meteen even voor andere dingen rondneuzen >:)
Pagina: 1