[Outlook Express]Standaard mail bewaren?

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 16:25
Hoop dat de titel een beetje duidelijk is maar goed 8)7 :

Heb 2 mailtjes gemaakt, deze twee zijn een soort antwoord mailtjes op de mailtjes van mensen met vragen. Nu heb ik deze in een mapje geplaats 'standaard mail'. (dit mapje 'hangt' ook onder lokale mappen net als 'inbox', 'verzonden items' enz.)

Probleem is alleen dat als ik ze verstuur ze in verzonden items komen te staan en verdwijnen uit het mapje 'standaard mail'. Iemand een idee hoe ik ervoor zorg dat ze daar in blijven staan? :?

edit:
kon in de search niks vinden, met google ook niet, kan heel goed zijn dat ik niet de goede zoektermen gebruik...maar weet geen betere.... :)

[ Voor 45% gewijzigd door Niek_ op 05-03-2004 16:53 ]

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik gebruik voor antwoorden op mailtjes altijd een handtekening, een handtekening hoeft niet altijd je naam te zijn, maar kan ook goed een volledig mailtje bevatten. Daarbij kun je een mailtje in Outlook Express ook opslaan als "template" dacht ik, dan komt hij in een speciale map te staan.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 16:25
Ik zal morgen....(over een paar uur) eens ff een poging wagen....

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Bij Outlook (dus geen Express, Gerwin ;)) kan je de mailtjes opslaan als template, die verdwijnen idd niet na versturen.
Wat ik zelf bij Express altijd deed was de e-mail opslaan als los *.eml bestand (op je HD dus) en dan die vervolgens aanklikken als je em nodig hebt. Ze zitten dan natuurlijk niet direct in OE geïntegreerd, maar als je em dubbelklikt en op Send drukt dan blijft ie iig wel staan waar die stond :)

Wees consequent, maar niet altijd