Toon posts:

Sony Handycam TRV33E, automatisch shutdown, tips?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

gebruik sinds kort een Sony Handycam als webcam op mijn laptop (weet het, dure webcam...). Alleen het probleem dat ik nu tegenkom. Met volle accu, en aan de main power supply, gaat hij automisch na enkele minuten op zwart, hij gaat uit... Zit er een power-save-mode op die ik kan uitschakelen, of weet iemand anders hoe dit te voorkomen?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik heb exact hetzelfde probleem, wat ik doe is er een leeg bandje in doen en dan met interval record op 10min/0,5sec opnemen. Tegen de tijd dat dan je bandje vol is ben je een paar maand verder (als je continue op zou nemen)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik zet hem op gewoon alleen maar op Camera, neem niets op. Het beeld dat hij ontvangt moet zeg maar gewoon in een MSN Messenger achtige applicatie als webcam gebruikt worden (gebruik hem hier binnen Shell in een online collabiration tool)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:47:
Maar ik zet hem op gewoon alleen maar op Camera, neem niets op. Het beeld dat hij ontvangt moet zeg maar gewoon in een MSN Messenger achtige applicatie als webcam gebruikt worden (gebruik hem hier binnen Shell in een online collabiration tool)
Maar het is de bedoeling dat je dat juist wel gaat doen omdat die dan niet uitvalt |:( .

Verwijderd

Topicstarter
Zal het eens gaan proberen. Ga zowiezo van het weekend met dat ding spelen... indien iemand een andere suggestie heeft, feel free!!!

Had al met Sony in America contact gehad (hele mooie online chat sessie met support personeel daar, binnen een minuut). Alleen helaas kennen ze het type daar niet, en Nederland (Europa) leverd natuurlijk weer niet zo'n service... :(

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 13:07
Ik ken ook alleen de tape laten meedraaien oplossing :( het is idd ook irritant, wij gebruiken het ding als live-video-feed voor een beamer dan is jammer als dat ding ineens uitgaat.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

llevering gebruik je ook de interval record? anders zit je nog met de 60 minuten limiet...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• llevering
Nou in de praktijk blijkt 60 minuten net lang genoeg, dus dat is niet nodig, maar is wel handig om eens te onthouden mochten we is iets langer doen dan 60 minuten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:55
Ik de handleiding staat dat je de Tape eruit moet halen..
Dat kun je rustig Webcammen, zonder dat ie automatisch Shutdowned :)

Je ziet alleen op het interne beeld (op de cam dus) een tapeje knipperen, maar daar is niets van te zien op het webcam beeld..

Het was voor mij ook even zoeken, maar toch gevonden. Het werkt super :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 05-03-2004 19:04 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bandje er uit laten. Opgelost. Is al vaker besproken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• llevering
Hè is het dan echt zo simpel :D heb de handleiding niet, camera is van een vriend die handleiding schuw is, ik heb het ding alleen als die echt nodig is.
Pagina: 1