Als ik mijn pc opstart en ik kijk in menu start->programma's en pak daar een willekeurige snelkoppeling en klik op de rechtermuisknop, dan krijg ik de melding dat offline werk en dat ik op verbinding kan klikken om de inhoud te kunnen bekijken.
Dit heb ik sinds gisteren en ik weet echt niet waar het aan kan liggen want ik kan wel gewoon het internet op. Ik werk trouwens ook niet met offline bestanden dus wie weet wat ik moet veranderen zodat die melding niet meer komt?? Alvast bedankt!
Hoe je er vanaf komt:
Start -> Configuratiescherm -> Mapopties -> Offline bestanden -> Vinkje voor Offline bestanden inschakelen weghalen.
Waarschijnlijk heb je éen of andere netwerkaanmelding gekregen en daarom wilt-ie dus nu je bestanden synchroniseren.
Start -> Configuratiescherm -> Mapopties -> Offline bestanden -> Vinkje voor Offline bestanden inschakelen weghalen.
Waarschijnlijk heb je éen of andere netwerkaanmelding gekregen en daarom wilt-ie dus nu je bestanden synchroniseren.
Die staat al uitgevinkt. Ik zal nog eens de pc reboote, kijke of er weer een melding komt
nog steeds hetzelfde probleem, krijg dus weer die melding van offline werken