bij peecee verkopen ze 133 mhz 128 meg gehuegen voor 164.50 + verzendkosten ... das wel heel erg weining. is er dan iets mis met dit geheugen ? of heeft iemnand hier juist prima ervaring mee ?
Bij mij wel overklokbaar. Mijn PC133 CAS3 loopt nu op 140MHz Cas2
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
wow , ok ik overklok toch nie dus ik denk dat ik dat maar ga kopen !!
Verwijderd
Hmm... Vaak is met OEM geheugen wat mis, je krijgt BSOD's, vage foutmeldingen, het wil niet samen met ander geheugen etc.
En omdat het zo goedkoop is, wil de winkelier er vaak ook nog 's niks aan doen als het niet werkt.
Mijn persoonlijke mening is dan ook, je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven bij een zaak waar je weet dat ze goede garantie hebben en kwalitatief goede hardware verkopen, dan het allergoedkoopste kopen.
Die paar tientjes besparen je een hoop ellende en al zeg je dat je niet wilt overklokken, kwaliteitshardware is daar wel beter geschikt voor
En omdat het zo goedkoop is, wil de winkelier er vaak ook nog 's niks aan doen als het niet werkt.
Mijn persoonlijke mening is dan ook, je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven bij een zaak waar je weet dat ze goede garantie hebben en kwalitatief goede hardware verkopen, dan het allergoedkoopste kopen.
Die paar tientjes besparen je een hoop ellende en al zeg je dat je niet wilt overklokken, kwaliteitshardware is daar wel beter geschikt voor
edit:
macs suck, mac users suck
Zogen ze maar, dan had je er nog wat aan
macs suck, mac users suck
Zogen ze maar, dan had je er nog wat aan
Verwijderd
ik heb ook van dat cheape geheugen gekocht voor mijn servertje. 128mb voor 170 piek ofzo bij intercom-mailorder.com . Ik ken die toko en heb er wel vertrouwen in.
Ik heb ook bij die peecee winkel gekeken maar die website zag er nou niet echt prof uit dus die heb ik maar geskipped.
Ik heb ook bij die peecee winkel gekeken maar die website zag er nou niet echt prof uit dus die heb ik maar geskipped.
Verwijderd
Het enige verschil tussen Retail en OEM geheugen is, dat de verpakking mist. In sommige gevallen (Intel) zit er verschil in de garantie.
OEM geheugen is bedoelt voor het inbouwen in nieuwe PC's en is absoluut niet slechter. Dit geheugen is dus eigenlijks voor PC-bouwers (bedrijven) bedoelt om in hun PC's te leveren. Dit geheugen wordt verpakt in porties van 50 of 100 stuks, dit lijkt me een tikkeltje veel voor eindgebruikers, vandaar dat dit geheugen wordt verpakt in anti-statische zakjes. Wel is het belangrijk erop te letten dat het merkgeheugen is, dit wordt op prijslijten vaak aangeduid als BOT of Brand On Third. Geheugen dat op dit moment wordt verkocht voor rond de 175,- zal geen merkgeheugen zijn.
OEM geheugen is bedoelt voor het inbouwen in nieuwe PC's en is absoluut niet slechter. Dit geheugen is dus eigenlijks voor PC-bouwers (bedrijven) bedoelt om in hun PC's te leveren. Dit geheugen wordt verpakt in porties van 50 of 100 stuks, dit lijkt me een tikkeltje veel voor eindgebruikers, vandaar dat dit geheugen wordt verpakt in anti-statische zakjes. Wel is het belangrijk erop te letten dat het merkgeheugen is, dit wordt op prijslijten vaak aangeduid als BOT of Brand On Third. Geheugen dat op dit moment wordt verkocht voor rond de 175,- zal geen merkgeheugen zijn.
Ja hoor, gewoon kopen is helemaal nix mis mee, ik heb bij FunPrice gekocht voor 199,- incl. verzendkosten (Ik had die paar tientjes meer wel ervoor over vanwege goede zaken bij de FunPrice)
20*350ZO45°
Pagina: 1