Zoek spelletje (antiek)

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Hallo :w ,

Ik zoek een oud spelletje (uit begin '90 ofzo) waarbij je een poppetje in een soort gebouw bediende die één of ander monster moest ontvluchten. Dat deed je door middel van steeds in een lift te stappen naar een andere verdieping. Uiteindelijk ging dat 'monster' zo snel dat het vluchten onmogelijk werd; en hij al op de verdieping was waar jij net uitstapte bij je vlucht 8)7

Ik zeg wel monster, maar het kon net zo goed een balletje zijn ofzo. In ieder geval iets zat je achterna :o Stond op zo'n 100-games-op-1-Cd ofzo die je vroeger voor een paar gulden kon bemachtigen.

Kan iemand mij de titel vertellen?

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 05-03-2004 15:43 ]

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10 11:57

E-Rick

I love it :7

Choose life

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

_/-\o_ Oh, wat was ik vroeger dol op dat spel!!! :D

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

misschien had je dat beter even in [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic[/rml] kunnen doen, anders krijgen we allemaal losse topics dat mensen een spel zoeken :/ :).

specs

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
executor schreef op 05 maart 2004 @ 16:21:
misschien had je dat beter even in [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic[/rml] kunnen doen, anders krijgen we allemaal losse topics dat mensen een spel zoeken :/ :).
Misschien wel ja :)
Idd 'zoiets' ja. Das ongeveer het principe. Maar het zag er nog wat ouder uit...

[ Voor 101% gewijzigd door Silent Thunder op 05-03-2004 16:24 ]