My favorite programming language is solder.
[ Voor 10% gewijzigd door Magure op 05-03-2004 15:26 . Reden: taalfoutje.... :( ]
ik instructies geven wat te tjekken hielp niks
dus was waarschijnlijk een storing! misschien naar coevorden en omstreken overgewaaid
Misschien heeft het wel met Antwerpen te maken, dat het hier heen is gewaait...Mystic Spirit schreef op 05 maart 2004 @ 15:20:
Mijn ouders uit hgv had ik gister aan de tel dat i-net eruit lag
ik instructies geven wat te tjekken hielp niks
dus was waarschijnlijk een storing! misschien naar coevorden en omstreken overgewaaid
Eerder dat jouw draadje naar jouw huis nog heel is..Puch-Maxi schreef op 05 maart 2004 @ 15:25:
das tog vaag dat ik wel verbinding heb maar mun buur nietligt dus aan servers van providers
maarum ik vind niet egt leuk van kpn, providers oid dat ze die storing niet publiceren
Mja, meestal wordt er niets vermeld door KPN als er een kabel beschadigd is, je moet het meestal via via horen....
hoe kan dat.....
Waarschijnlijk omdat hij wel een link heeft, (dus dat de kabel is aangesloten) als je de stekker er uit trekt moet er niets meer branden, als het goed is... Maar er kan ook niet meer gebelt worden??Puch-Maxi schreef op 05 maart 2004 @ 15:38:
maar lampjes op speed touch branden wel![]()
![]()
hoe kan dat.....
Mhmm, heb geen flauw idee wat je bedoelt, heb op mijn modempje niets zitten....Puch-Maxi schreef op 05 maart 2004 @ 15:49:
huh neejik bedoel lampje met i-net link de @ op alcatel speedtoch modem brand wel... maar kan niet internetten oid
Verwijderd
Speedtouch 510? Oude firmware?
Heb ik ook wel eens gehad met oude firmware. Modem-reset werkte dan. Bleek een DNS-probleem te zijn in de DNS-table in de router.
Nieuwe firmware bleek de oplossing.
hey jah daar heb ik wel eens last van !! dat verbinding weg valt en dan reset dan is het weer goed dit heb ik verholpen met Winsock fix geval
alleen nu valt de website ervan soms weg 10.0.0.138
[ Voor 71% gewijzigd door Puch-Maxi op 05-03-2004 16:00 ]
Gewoon even wachten tot het weer werkt
Dit topic is gesloten.
![]()