---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
De oplossing zou dan zijn om te quoten, je reply te maken en te versturen. In de tussentijd het bericht niet bekijken, maar dat is als ik naar mezelf kijk niet erg praktisch.
Ik zou het wel graag anders zien maar of het mogelijk is?
- Jij bekijkt een topic
- terwijl jij dat topic bekijkt edit iemand zijn post
- jij klikt op het quote knopje boven die post
Als hij zijn post edit terwijl jij je reactie typt wordt het volgens mij niet meer geupdate, toch? Dan staat de tekst van zijn post toch al gewoon in die editbox?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hmm.. zeg je nu dat het niet zo is dat mijn bericht wordt geupdate als iemand anders zijn post aanpast? Ik kan het helaas zelf niet testen (of ik zou een kloon aan moeten maken; ik heb niet zo veel vrienden hierchem schreef op 05 maart 2004 @ 15:02:
Dat werkt niet zo, zal wel een kwestie van timing zijn geweest
[ Voor 53% gewijzigd door Spider.007 op 05-03-2004 15:05 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[test]
[ Voor 206% gewijzigd door Spider.007 op 05-03-2004 15:10 ]
---
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 15:12 ]
Ja.. daar heb je ook wel weer een puntchem schreef op 05 maart 2004 @ 15:09:
Ik denk dat ik toch echt wel weet hoe React werkt...
---
Verwijderd
nou tesje terug dan maar, het zal mij zeer vreemd lijken wanneer dit klopt. Immer verwijder ik ook wel eens hele stukken uit een quote en die 'aangepaste' quote is bij mij nog nooit vervangen door de werkelijke quote.Spider.007 schreef op 05 maart 2004 @ 15:04:
het is nu 15:07; kan iemand dit bericht quoten (niet meteen plaatsen dus)? Dan edit en post ik het opnieuw om 15:10... iemand die mij heeft gequote post dan om 15:12. Zijn quote zou dan aangepast moeten zijn
Hmmmm.. ok, bedankt in ieder geval.. Nouja.. dan heb ik geen poot om op te staan en zal het wel een ingrijpen van boven zijn geweestVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 15:13:
[...]
nou tesje terug dan maar, het zal mij zeer vreemd lijken wanneer dit klopt. Immer verwijder ik ook wel eens hele stukken uit een quote en die 'aangepaste' quote is bij mij nog nooit vervangen door de werkelijke quote.
---
Als chem daar een foolproof mechanisme voor bedacht zou hebben zou ik 'm echt bikkelstoer vindenSpider.007 schreef op 05 maart 2004 @ 15:03:
Hmm.. zeg je nu dat het niet zo is dat mijn bericht wordt geupdate als iemand anders zijn post aanpast?
Ik denk nogsteeds dat je na het op de quote knop klikken gewoon niet goed gelezen hebt... Ik heb het zelf ook weleens, maar dan in deze situatie:Spider.007 schreef op 05 maart 2004 @ 15:14:
[...]
Hmmmm.. ok, bedankt in ieder geval.. Nouja.. dan heb ik geen poot om op te staan en zal het wel een ingrijpen van boven zijn geweest
XanderH schreef op 05 maart 2004 @ 15:02:
- Jij bekijkt een topic
- terwijl jij dat topic bekijkt edit iemand zijn post
- jij klikt op het quote knopje boven die post
Die begrijp ik even nietcurry684 schreef op 05 maart 2004 @ 16:05:
[...]
Als chem daar een foolproof mechanisme voor bedacht zou hebben zou ik 'm echt bikkelstoer vinden

Dat zou heel goed kunnen; en dan is het ook beter te verklaren.. Toch had ik het idee dat mijn quote ook werd aangepast; maarja.. als ik dat niet kan bewijzen; en niemand die 'feature' ooit heeft ingebouwt dan houdt het opXanderH schreef op 05 maart 2004 @ 16:13:
[...]
Ik denk nogsteeds dat je na het op de quote knop klikken gewoon niet goed gelezen hebt... Ik heb het zelf ook weleens, maar dan in deze situatie:
[...]
---
Verwijderd
Ik kan me ook niet voorstellen dat React bij gaat houden of er berichten worden gewijzigd die inmiddels worden gequote. Wat wel een optie zou kunnen zijn is het locken van een bericht als deze wordt gewijzigd zodat het niet meer gequote kan worden...
Alleen moet je wel zorgen dat een lock na verloop van tijd wel weer verdwijnt indien een user zijn browser afsluit terwijl hij aan het editten is...
kennelijk is dat nogal gecompliceerd om te maken, en zou curry het daarom bewonderenswaardig vinden als het lukt
De islam kan uw vrijheid schaden
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Het lijkt me nogsteeds sterk, zogauw je op die quote knop duwt komt de quote gewoon als tekst in het invoervak te staan.... Verder gebeurd er niets meer mee, je kunt die quotes toch ook gewoon zelf aanpassen enzo, en dat blijf dan toch ook staan??sdomburg schreef op 07 maart 2004 @ 21:06:
Alhoewel zelfs chem het ontkent, moet ik zeggen dat ik het zelf ook meerdere malen heb meegemaakt. Misschien een onbedoelde feature? bug dus
Het is absoluut onbegrijpelijk; en ik snap ook niet hoe het kan. Toch heb ik het al meerdere keren meegemaakt; precies zoals beschreven; ik quote iemand; druk op 'Bekijk bericht'; en het gequote stuk is aangepast omdat diegene zijn bericht heeft ge-edit.XanderH schreef op 07 maart 2004 @ 22:00:
[...]
Het lijkt me nogsteeds sterk, zogauw je op die quote knop duwt komt de quote gewoon als tekst in het invoervak te staan.... Verder gebeurd er niets meer mee, je kunt die quotes toch ook gewoon zelf aanpassen enzo, en dat blijf dan toch ook staan??
chem; er worden een aantal dingen aangepast zodra je op bekijk bericht klikt, zo worden urls naar topics omgezet naar [message] tags; is het enigsinds mogelijk dat de quote opnieuw uit de database wordt gehaald op eenzelfde manier?
---
Dat blijft ook gewoon staan, en wordt ook niet naar de orginele tekst terugveranderd... Ik heb inderdaad ook weleens het idee gehad dat dat wel gebeurde, maar volgens mij KAN het gewoon nietSpider.007 schreef op 07 maart 2004 @ 22:09:
[...]
Tralalalalala en ik heb vanavond zo'n leuk feestje gehad joh!
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 22:18 ]
zal ik het nog een keer zeggen?Spider.007 schreef op 07 maart 2004 @ 22:09:
[...]
Het is absoluut onbegrijpelijk; en ik snap ook niet hoe het kan. Toch heb ik het al meerdere keren meegemaakt; precies zoals beschreven; ik quote iemand; druk op 'Bekijk bericht'; en het gequote stuk is aangepast omdat diegene zijn bericht heeft ge-edit.
chem; er worden een aantal dingen aangepast zodra je op bekijk bericht klikt, zo worden urls naar topics omgezet naar [message] tags; is het enigsinds mogelijk dat de quote opnieuw uit de database wordt gehaald op eenzelfde manier?
nee, nee, nee.
De pre-rml parser past idd wel het eea aan, maar heeft totaal geen functionaliteit waar jij op doelt.
Bovenstaande is bij herhaling voorgekomen, waarbij ik in nuchtere toestand was.
Ik snap dat ik nu als een Jomanda klink met het technische verhaal erachter in dit topic in beschouwing genomen, maar toch heb ik dit meerdere keren meegemaakt...
Chem geeft aan dat zoiets niet in reactzit, het is niet gewenst, en het is bij de mensen die het overkomen is gewoon toeval geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 07-03-2004 23:46 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.