Toon posts:

Wie weet het antwoord; moederbord icm geen beeld probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naast mijn gamespc heb ik ook nog een pctje voor erbij.
Deze heeft onder andere een Asus CUWE moederbord. Nu heeft deze dus onboard audio en video, maar ik besloot om toch nog een kaartje erin te gooien zodat het zaakje prima werkt voor de wat minder veeleisende applicaties.
`nu komt mijn probleem:

Voordat ik deze videokaart op de PCI klemde heb ik in de bios de onboard VGA uitgeschakeld, een beetje te overhaast. Om een lang verhaal kort te maken;
hij pakt de PCI videokaart niet meteen maar nu dus ook niet meer de onboard VGA waardoor ik dus geen beeld meer heb!!
Ik heb inmiddels het batterijtje eruit gehad, maar nog steeds geen beeld. ik hoor de pc wel gewoon opstarten maar k kan dus nix zien. Ik weet niet precies waar de jumper op dit moederbord zit, deze zou volgens mij moeten aangegeven worden door 'j9' of j12' ?
ik hoop dat iemand nog een tip heeft, naast het moederbord wegbrengen voor 'm te flashen...

groeten

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

voor jumper info check asus site.

[ Voor 5% gewijzigd door j-w op 05-03-2004 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
mensen, het probleem is opgelost!
Ik had als last resort maar op beide uitgangen, zowel die videokaart van het moederbord als de nieuwe, een monitor aangesloten en opeens werkt de monitor die op de nieuwe videokaart stond aangesloten wel!

nou.. toch bedankt..

CLOSE TOPIC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Om een slotje roepen is NIET gewenst, ook niet in je eigen topic, en kan bij herhaling tot Officiele Waarschuwing leiden :o

GoT is een forum, geen helpdesk, je post niet jouw probleem, je post iets waarover gediscussieerd kan worden. Topics waarvan de originele 'vraag' opgelost is en waar blijkbaar geen behoefte is aan verdere discussie zakken vanzelf weg en gaan NIET op slot. Ze gaan dan ook alleen dicht als ze niet aan de policy voldoen of ze door loze replies verziekt zijn. Of dat zo is bepalen wij wel, vind je dat iets dicht moet, dan kun je de topicreport gebruiken. NOOIT in een topic zelf om slotje roepen.

Oslik blyat! Oslik!