Toon posts:

EPIA M10000 en M10000N

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb ge'ViA'd en ge-Googled, maar ik ben er niet achter kunnen komen wat nu het verschil is tussen de VIA EPIA M10000 en VIA EPIA M10000N (extra N) mainboards.

Is er iemand die dit 1-2-3 weet?

Daarnaast:
Zijn er naast MyElectronics en Stanet nog andere zaken die een aardige assortiment mini-ITX spullen hebben, met vooral goede keuze in cases?

Alvast bedankt,

Eize

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Netwerk onboard :? kleine gok

[ Voor 24% gewijzigd door Ebayzo op 05-03-2004 14:18 ]

Default blanke hetero

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

De n staat volgens mijn voor nehemiah.

VIA heeft laten doorschemeren dat de C3-processorlijn nu officieel is uitgebreid met een 1GHz model. Deze nieuwe chip is gebaseerd op de Nehemiah core die met behulp van een 0,13 micron procédé wordt gefabriceerd. De 1GHz C3 processors gaan voor een eenheidsprijs van 45 dollar over de toonbank, wanneer men in (grote) OEM volumes afneemt. De C3 processors van VIA staan bekend om hun lage stroomverbruik en de kleine hoeveelheid warmte die daardoor gegenereerd wordt. Mede daarom zijn de processors geliefd bij casemodders die de chips graag in stille projecten gebruiken. De nieuwe 1GHz versie is gebaseerd op de geavanceerde CoolStream technologie die ervoor zorgt dat de chip slechts 11,25 Watt verbruikt.

[ Voor 91% gewijzigd door |sWORDs| op 05-03-2004 14:25 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 12:49
Netwerk heeft de M10000 ook. Heb je al op viaarena.com gekeken?

Staan er in de pricewatch geen andere leveranciers?

MyElectronics is best een prima zaak anders, zitten een beetje in een vaag winkeltje maar het personeel is okay.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]sWORDs schreef op 05 maart 2004 @ 14:22:
De n staat volgens mijn voor nehemiah.
quote]

Yup dat was het!
Alle huidige (nieuwe) M10000 boards zijn de M10000N's dus met Nehemiah core. De oude zijn met Jedzia (of zoiets) core.

Thanks sWORDs!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:17:

Daarnaast:
Zijn er naast MyElectronics en Stanet nog andere zaken die een aardige assortiment mini-ITX spullen hebben, met vooral goede keuze in cases?

Alvast bedankt,

Eize
kijk es op www.inkoopacties.net

loopt momenteel een actie voor 129 euro
Pagina: 1