Toon posts:

[Outlook] outlook.pst weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1.

Mijn outlook.pst file is weg. Hoe weet ik niet, maar hij is weg.
(C:\Documents and Settings\JP\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook)

Als ik Outlook nu opstart krijg ik de optie om te zoeken naar een juist bestand. Nu heb ik deze niet.

Waar kan ik zo'n bestand vandaan halen? Repair en/of reinstall van Outlook 2003 werkt NIET

2.

Ik had in mijn vorige Windows install mijn outlook settings etc geexporteerd( exporteren naar pst file). Nu kan ik deze niet meer importeren. Geen persoonlijke mappen geeft hij aan. De file staat al op writable media.

Wie helpt mij

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Welk OS? Windows 98 had bij mij nog weleens de neiging om zelfstandig dat bestand ergens anders weg te pleuren (is ooit terecht gekomen in C:\Program Files\Application Data\Microsoft\Outlook). Al eens met find gezocht op outlook.pst?

Je hebt niet toevallig een backup?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 10:22
Als je nou via configuratie scherm naar je post/ mail instellingen gaat, een nieuw profiel aanmaakt, dan maakt ie ook een nieuw pst file aan.

Kan je in ieder geval outlook opstarten zonder problemen.

En vanuit daar kan je verder kijken of je die ene backup kan teruglezen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses. Het is Windows XP. Ik zal de oplossing van Spookloper wel even kijken. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds heb ik geen oplossing voor het eerste probleem. Ik kan de PST niet importeren.

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Heb je het hier in beide gevallen over de volwaardige Outlook of de Outlook Express. Als je het over outlook hebt en een backup van de pst bestand hebt kun je wellicht eens proberen hem niet te importeren maar gewoon op de plek te zetten waar je in Outlook zegt dat je pst bestanden moeten worden opgeslagen worden. In principe moet Outlook gewoon je bestandje pakken dan en hoef je niet handmatig te inporteren.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de back-up pst op deze locatie zet (C:\Documents and Settings\JP\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook) geeft hij een error.

Het gaat in beide gevallen dus om Outlook 2003 uit Office 2003 NL

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:35:
Als ik de back-up pst op deze locatie zet (C:\Documents and Settings\JP\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook) geeft hij een error.

Het gaat in beide gevallen dus om Outlook 2003 uit Office 2003 NL
Bestandje niet beschadigd?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
je zou eens met een recover prog kunnen kijken, easy recovery bijv. en alleen laten zoeken naar *.pst, beschadig je verder ook niks
Pagina: 1