Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Vodafone is bezig om het nummer van de voicemail aan te passen van 121 naar 1233. Ik bel de voicemail altijd met snelkeuze 1, maar ik mag een banaan worden als ik kan vinden hoe ik dat aan moet passen. :)

Via het Vodafone-menu (Vodafone > Instellingen > Voicemail > VoiceMailbox ... [tekst valt verder buiten beeld]) zou het automagisch aangepast moeten worden. Althans: als ik die keuze maak, verschijnt er: "Aanvraag wordt uitgevoerd", gevolgd door "Voicemailbox nummer is geprogrammeerd". Helaas, pindakaas, voorkeuze 1 blijft naar 121 bellen.

Ook in de andere instellingen in de foon kan ik het niet terugvinden (want de voicemail is een speciale sneltoets die je niet zomaar mag aanpassen :/ )

Tips, anyone?

Zo scherp als een voetbal!

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bij mijn 6610 kan ik dit in het submenu Spraakberichten van het menu Berichten instellen. Hiervoor heb ik een 8310 (volgens mij zelfde software als 6510) gehad en daar kon ik dit volgens mij ook in het menu berichten instellen, of anders in het menu instellingen -> berichten, kijk daar maar eens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Renetjuh op 05-03-2004 13:55 . Reden: kleine toevoeging ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hier een 6310i en daar ook op de volgende manier:

Menu | Berichten | Spraakberichten | Nummer Voicemailbox

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:54

JB

Cédric roelt!

Je kunt ook eventueel het nieuwe voicemail nummer in je telefoonboek zetten en op een andere sneltoets instellen dat is niet helemaal wat je wilt denk ik maar zo los je het probleem ook op.

Mijn boefje is liev!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Renetjuh schreef op 05 maart 2004 @ 13:54:
... Spraakberichten van het menu Berichten instellen.
BtM909 schreef op 05 maart 2004 @ 13:59:
Menu | Berichten | Spraakberichten | Nummer Voicemailbox
U is beiden bedankt: dat was de truuk: problem solved :)

_/-\o_

Zo scherp als een voetbal!