Arcserve 6.1 onder Netware, report vergeet password

Pagina: 1
Acties:

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
We draaien hier Arcserve onder netware. Elke nacht wordt er een backup gedraaid en wordt (werd) daar netjes een afdruk van gemaakt op een printer.

Nu heb ik laatst het admin-wachtwoord veranderd. Arcserve probeert nu de reports met het oude wachtwoord naar de printer te sturen en dat gaat dus mis. Ik krijg het ook niet veranderd. Als ik het verander en arcserve opnieuw opstart staat het oude er weer in (dat zie ik aan de 7 sterretjes ipv 6).

Heeft iemand enig idee hoe ik dit wachtwoord aangepast krijg?

Groetjes, FaceDown.

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Als je een job aanmaakt, moet je het wachtwoord opgeven als je de job opslaat. Daar zit het probleem.

Volgens mij moet je de job gewoon aanpassen, (verander iets triviaals) als je hem vervolgens opslaat/submit/watdatnook vraagt hij om username en password.

btw: Waarom 6.1? Weet je dat de update naar 6.6 gratis is?

Leven is meervoud van lef

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Loesje schreef op 05 maart 2004 @ 17:59:
Als je een job aanmaakt, moet je het wachtwoord opgeven als je de job opslaat. Daar zit het probleem.

Volgens mij moet je de job gewoon aanpassen, (verander iets triviaals) als je hem vervolgens opslaat/submit/watdatnook vraagt hij om username en password.
Hm dan moet ik dat maar eens gaan proberen. Bedankt!
btw: Waarom 6.1? Weet je dat de update naar 6.6 gratis is?
Nee dat wist ik niet. Maar ja het is een hele oude server die binnenkort eens vervangen moet worden. En onder het mom van don't what ain't broken doe ik er zo min mogelijk aan.

Groetjes, FaceDown.