Ik heb Nero hier op mijn pc. Als ik deze wil opstarten dan vertikt ie het iedere keer. Ik heb al een keer deinstalled en daarna weer installeerd, maar hij blijft weigeren. Nu zie ik dus binnen de task manager in de processes wel even nero.exe opkomen maar daarna verdwijnt ie meteen. Iemand een idee hoe dit te fixen?
Wat voor OS heb je en welke versie van Nero ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- al een update gedraait voor nero?
- al een update gedraait voor WinXp?
- al een ASPI driver geprobeerd?
- al gezocht met google?
- de faq al doorgelezen over hoe je een topic start? (Software Algemeen: Beleid)
- al een update gedraait voor WinXp?
- al een ASPI driver geprobeerd?
- al gezocht met google?
- de faq al doorgelezen over hoe je een topic start? (Software Algemeen: Beleid)
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
trail periode voorbij?
of heb je iets anders draaien wat van de NERO DLL's gebruik maakt?
Pinnacle Studio bijvoorbeeld?
graag wat meer info...
of heb je iets anders draaien wat van de NERO DLL's gebruik maakt?
Pinnacle Studio bijvoorbeeld?
graag wat meer info...
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
De CD hoort bij deze fujitsu siemens computer. Ik zal ook kijken of ik een update kan draaien, maar ik krijg 'm sowieso niet opgestart. Ik heb zelf niet de rechten om XP up to daten, dus dat zal sowieso niet lukken, maar over het algemeen is deze pc qua besturings software uptodate.
Verwijderd
yup, ik weet waar je over praat. verse win xp pro install & officiële 5.5 nero erop.
alles geprobeerd : win updaten, nero updaten ( niet naar zes, maar laatste 5 update ) en nieuwe aspi drivers en zo. En toch blijft ie raar doen. afsluiten na elke cd die je geschreven hebt, telkens in multisession opstarten, en na een tijd werkt ie gewoon deftig.
na de laatste format werkte ie wel de eerste keer.
rare dingen
alles geprobeerd : win updaten, nero updaten ( niet naar zes, maar laatste 5 update ) en nieuwe aspi drivers en zo. En toch blijft ie raar doen. afsluiten na elke cd die je geschreven hebt, telkens in multisession opstarten, en na een tijd werkt ie gewoon deftig.
na de laatste format werkte ie wel de eerste keer.
rare dingen
Ik heb zelf het probleem dat als ik mijn USB-pen in de computer heb en Nero opstart, het process wel wordt opgestart, maar ik geen Nero in beeld krijg. Nero voert een soort van devices-check uit waar hij vervolgens op blijft hangen. Zodra ik de USB-pen eruit haal, start Nero gewoon op. Dat is niet toevallig bij jou ook het geval?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Het is opgelost, ik heb zowel een progje gedownload voor multiple users binnen xp en ik heb de laatste update van de 5 serie er overheen gezet. Deze installeerde direct een aantal wma drivers, dus wellcith was het laatste het belangrijkst!
Pagina: 1