Toon posts:

Fanhouders, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een Chieftec DA-01SL-D staan, en deze kast wordt geleverd met 5 paarse fanhouders in twee varianten. Twee in de HDD brackets en 3 losse. Aangezien ik de HDD brackets niet gebruik (HDD gaat in een 5¼" bay), en de fanhouders in de brackets niet los te gebruiken zijn, heb ik ruimte voor twee extra losse fanhouders. Waar kan ik deze kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.gibtek.co.uk/images/dragonali/fanholder.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:33 ]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 23:22
Je kunt ze misschien bij een dealer van Chieftec aankomen. Misschien heeft iemand met een chieftec kast er een paar over? En switch je je koelers vaak? Anders kun je je koelers wellciht ook normaal monteren, met schroefjes that is.

Verwijderd

Topicstarter
Gody schreef op 05 maart 2004 @ 14:21:
Je kunt ze misschien bij een dealer van Chieftec aankomen. Misschien heeft iemand met een chieftec kast er een paar over? En switch je je koelers vaak? Anders kun je je koelers wellciht ook normaal monteren, met schroefjes that is.
Schroefjes gaat niet lukken, heb ik al geprobeerd maar gaat niet goed samen met deze kast. En de Nederlandse Chieftec distributeur, Progress.nl, kan ze niet los leveren.

Als iemand nog 2 van deze fanhouders over heeft hoor ik dat graag. En als iemand weet waar ik ze kan kopen uiteraard ook.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:28
Ik heb er wel 2 voor je liggen, mail me maar voor eventuele verzending.

Verwijderd

Topicstarter
Dr.Snuggles schreef op 05 maart 2004 @ 15:50:
Ik heb er wel 2 voor je liggen, mail me maar voor eventuele verzending.
You've got mail :)