• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet dat er al een aantal topics over lopen maar ik had in 1 ervan gereageerd, die was van 2 februari ofzo en geen reactie meer op gehad dus ik denk ik open toch maar een nieuwe, het is maar een korte vraag.

Ik heb zelf een Toshiba E350 pda, mijn vader heeft een Ipaq pocketpc met een tomtom setje.
Kan ik nou voor mijn toshiba bv. een Rikaline gps ontvanger + kabel halen en daar dan de tomtom + maps van mijn vader's tomtom set op installeren ?

En wat is nou het verschil tussen al die types. Ik heb de E-6010 al voorbij zien komen, de E-6012 die is kleiner en goedkoper (hoger type nr ) en bijv. een GPS muis E-705 ?

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-02 12:00

Magure

Bla....

Je tomtom kan je zonder problemen gebruiken, je kan hem 3 x registreren, maar daar moet een bepaalde tijd tussen zitten. Maar je kan hem nu hoogstwaarschijnlijk wel installeren, en het verschil tussen de ontvangers zit hem in de sterkte.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik zie bij de 6010 bv. sw SiRF II technologie staan

is dit nu beter of slechter dan bv. de SiRF Star II Chipset met high sensitivity :/

of de ACO architectuur.

Bij allemaal staat altijd "nieuw", maarja 1 moet er de nieuwste zijn :D

Dan wou ik vanmiddag nog een gps ontvangertje + kabel bestellen :)

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-02 12:00

Magure

Bla....

het verschil tussen SiRF II en SiRF Star II is dat de laatste wat nauwkeuriger is met het vinden van de gps positie. Maar er zit praktisch geen verschil tussen beide modelen..... want beide hebben ze een nauwkeurigheid van 1-5 meter en 12 kanalen. Dus als je wat beter wil zitten moet je de Star II kopen, maar das afhankelijk wat je zelf wil. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Magure op 05-03-2004 13:52 ]