McAfee

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
Hoi,
Ik heb sinds gisteren een McAfee firewall, hiervoor heb ik altijd Norton gebruikt, de vraag die ik heb betreft de adapters die McAfee beheert, ik heb namelijk 2 netwerk kaarten, en bij adapters staan in de McAfee firewall configuratie ineens 3 adapter namelijk mijn 2 netwerkkaarten + wanminiport(ip) kan iemand mij wat meer vertellen overdat laatste ik snap namelijk niet waar deze vandaan komt is het soms een lokale virtuele windows adapter ofzo ?! :?

overige info:
op netwerkkaart#1 heb ik ADSL (direct naar modem geen routers etc), en netwerkkaart2 gebruik ik voor mijn thuis netwerk (ik heb dan ook de filtering voor deze netwerk kaart uitgezet)

bvd

StarWars (8>

hopla

Verwijderd

ziet ie de ADSL modem niet stiekem als een extra poort?
Volgens kreeg je bij een ISDN adapter ook dit soort poorten erbij.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:24 ]

Verwijderd

ipconfig /all en je weet het...

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Misschien was een iets duidelijkere topictitel niet misplaatst hier

Anyway, McAfee ziet je beide netwerkkaarten en het ADSL modem omdat deze direct aan een NIC hangt...

2x NIC met router en modem apart, ik neem aan dat het een server oid is? :?

[ Voor 58% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 05-03-2004 14:06 . Reden: editjeeditje ]

An Explanation of l33t Speak

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Voor zover is dat idd van je ADSL verbinding, maar wat weerhoud je om eerst zelf eens het e.e.a. uit te zoeken :?

Mocht je er dan nog niet uit komen, kun je een normale topic met afdoende informatie en duidelijke topictitel aanmaken.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.