Toon posts:

NA 2004 Error

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een collega van mij wou mijn NA 2004 installeren

hij kreeg een Error met iets van Post.???

beetje onduidelijke klacht.. maar misschien weet iemand wat dat is

iets met zijn mail ofzo ?

Verwijderd

Sorry maar hier kunnen we natuurlijk niks mee... Probeer even de exacte foutmelding te achterhalen. Raden heeft namelijk niet zo veel zin :?

Verwijderd

Misschien even wat meer info aan die vriend van je vragen, hier kunnen we zelf net zoveel mee als jij :)

.. Xsitis :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 12:51 . Reden: iemand was snller ]

Verwijderd

Topicstarter
ja is lastig... hij weet het zelf niet eens wat de precieze fout was..

jullie mogen ook gokken hoor.. dan vertel ik dat gewoon aan hem :)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

hmmz

Verwijderd

Laat hem de fout dan weer naar voren komen,

Even installatie ongedaan maken (als die gedeeltelijk was gestart)
Of anders gewoon opnieuw instaleren in de hoop dat de fout weer kom, of juist niet ;)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, onze glazen bollen worden nu allemaal gerepareerd, dus we weten helaas niet wat er aan de hand is ;)

Serieus: zonder de exacte foutmelding kunnen we niets, dit kan aan zo veel verschillende dingen liggen. Je vertelt ook niets over de omgeving waarin je NA (Norton Antivirus neem ik aan?) probeert te installeren, met zo weinig informatie is het gewoon niet te doen.

Als je de error weet te achterhalen: probeer dan zelf eerst dingen op te zoeken (zie het stappenplan dat DJ^ hierboven noemt - stap 1 & 2), en als je er echt niet uitkomt, open dan een nieuw topic met alle info die we nodig hebben (stap 3). Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.