Toon posts:

Vraagje over een DVD speler...

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het hoort niet echt op een computer-forum thuis, maarja, zolang er ook mensen over stereo torens vragen. :)

Ik zag net bij de mediamarkt een of andere regiovrije DVD speler, van het merk 'netstation' voor maar 666 piek (duivels spelertje? ;)) Volgens de verkoper doet ie niet onder voor een van Pioneer ofzo, maar ik vraag me toch of, hoe kan dat voor de helft van het geld dan?
Heeft iemand ervaringen met dit merk/deze DVD speler, of kan ik echt beter gewoon een 'echt' merk kopen?

Alvast bedankt, Alexander

Verwijderd

koop gewoon kwaliteit(sony,jvc,pioneer) je krijgt er later alleen maar spijt van dat je een b merk heb gekocht

ik heb wel eens een jvc zien staan voor 850

jvc is vrij onbekend maar maakt zeker geen troep ze zijn de uitvinders van vhs(-s) dus ze weten echt wel hoe ze kwaliteit moeten maken

Verwijderd

Als je het geld ervoor hebt zou ik echt een Pioneer nemen, daar is de beeldkwaliteit echt top van.

En je prijs wordt ook wel bepaald door je wat je precies nodig hebt...(5.1 analog out, digital out, DTS out, etc?)

Als je b.v. geen DTS-receiver hebt kun je natuurlijk een model nemen zonder een DTS-uitgang, wat al weer geld scheelt...(duh :))

Greetz,
Wouter

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Koop een philips DVD 750, voor 800 te krijgen en echt een top bak.

PS zeer makkelijk regiovrij te maken (zonder zelfs de speler open te maken!)

Verwijderd

op www.m3dzone.com staan een aantal utilities waarmee je met een gewone dvd-rom in je pc ook via de tv dvd's kunt bekijken. dat lijkt me veel verstandiger en kost een hoop minder geld!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem vandaag gehaald, na de garantie dat als die niet beviel ik m'n geld terug zou krijgen, net even een paar DVDs geprobeerd, en ik moet zeggen dat het gewoon een prima ding is, mooi scherp beeld, geluid klinkt goed (heb nog geen dolby versterker).
Kortom, een aanrader. :)
Pagina: 1