Toon posts:

Kodak DC3800 crasht...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Kodak DC3800 digitale camera.

Afbeeldingslocatie: http://www.subfactor.net/dc3800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kodak.com/KR/images/ko/digital/cameras/dc3800.jpg

Nu zit ik met een probleem, de eerste 2 menu-opties van de camera werken wél (respectievelijk het opties-menu en het foto-bekijk-menu).

De laatste 2 opties (zie ook op de foto's) om respectievelijk foto's te maken mét en zónder lcd display aan werken niet. Als ik hem op een van beide standen zet gaat het rode lampje branden en een lange pieptoon om vervolgens uit te vallen.

Het gekke is dat ik in het menu van alles kan doen, ik kan de foto's van de kaart bekijken, de kaart formatteren alleen dus geen foto's maken. Ik heb ook al geprobeerd met duizend andere batterijen en een andere compactflash kaart zonder resultaat.

De man van de Kodak servicelijn vertelde dat reparatie 150 euro kost, maar hij vroeg niet eens wat ik allemaal al had gedaan. Beetje ondeskundig, gelijk zeggen dat ze dat ding willen onderzoeken. Ze hadden btw geen firmware voor me...

Verwijderd

Topicstarter
Is het trouwens bekend of er een soort van datakabel voor deze camera beschikbaar is?

Verwijderd

Topicstarter
24 uur voorbij....

* SCHOP *

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 13:43:
Is het trouwens bekend of er een soort van datakabel voor deze camera beschikbaar is?
Ja, de USB kabel.........

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:53:
[...]

Ja, de USB kabel.........
Die heb ik dus niet (meer).... en bij Kodak zeggen ze dat er ook geen nieuwe firmware is...

Het lijkt erop dat hij echt kapot is :( Wie biedt een leuk prijsje ;)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

En hoe zit het met garantie :? of is die inmiddels verlopen?

Verwijderd

Topicstarter
Jupiler schreef op 07 maart 2004 @ 11:47:
En hoe zit het met garantie :? of is die inmiddels verlopen?
1 jaar garantie maar die is verlopen, vandaar 150 euro onderzoekskosten/reparatie...

Verwijderd

Topicstarter
* schop *

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
www.staiksterk.nl

Een digitale camera is een produkt waarvan je mag verwachten dat het langer mee moet gaan als 1 jaar. Je kan dus terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt en je garantie claimen. Het houdt niet in dat hij voor nop gerepareert wordt, maar het zou je echt geen 150 euro moeten kosten.
Het kost wel een hoop moeite om je recht te krijgen maar voor 150 euro is het de moeite misschien wel waard.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1