Toon posts:

card expert mx twin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TROUBLES MET DE NIEUWE CARDEXPERT MX GOLDEN SAMPPLE TWIN VIEUW IK KRIJG DEZE KAART NIET GOED AAN DE PRAAT BIJ D3D GAMES HIJ IS ZEKER 20 TOT 30 % LANGZAMER ALS MIJN OUD MSI MX KAARTJE IEMAND MISCHIEN EEN TIP HOE IK DIT OP KAN LOSSEN TNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Verwijderd

Topicstarter
TROUBLES MET DE NIEUWE CARDEXPERT MX GOLDEN SAMPPLE TWIN VIEUW IK KRIJG DEZE KAART NIET GOED AAN DE PRAAT BIJ D3D GAMES HIJ IS ZEKER 20 TOT 30 % LANGZAMER ALS MIJN OUD MSI MX KAARTJE IEMAND MISCHIEN EEN TIP HOE IK DIT OP KAN LOSSEN TNXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Verwijderd

Topicstarter
OF HEEFT NIEMAND EEN CARD EXPERT TWIN VIEUW KAART OFZO

Verwijderd

Jawel, maar ik ben van een 4mb naar een gforce gegaan en dan ben ik met alles blij, dus geen hulp van mij helaas. Probeer eens wat aan die core en mem speed te sleutelen, misschien lukt het dan beter.

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

pak ook even de nieuwste drivers van gainward.com...dit zijn niet de nieuwste nvidia drivers maar degenen waar die gainward het beste op draait

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 16:52 schreef D-RiSe het volgende:
pak ook even de nieuwste drivers van gainward.com...dit zijn niet de nieuwste nvidia drivers maar degenen waar die gainward het beste op draait
Als je de nieuwe drivers bij gainward haald dan is dat de 6.34.
en helaas ondersteund deze ineens geen tv out meer, altans bij mij kan ik de tv niet meer aanvinken.

Verwijderd

dan neem je toch dat tvtooltje tvcc2000? :)

oeps, bijna vergeten, je hebt dan namelijk ook geen twinview.

Ik heb ook dezelfde kaart maar volgens mij draait ie best goed.

Geef eens wat FPS van een spel ofzo, kunnen we vergelijken.

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 20:53 schreef Osborn-Oz het volgende:
dan neem je toch dat tvtooltje tvcc2000? :)
Waar kan je die dan halen Osborn-Oz

Verwijderd

Shit ja, dat had ik nog niet gezien, effe koekeloeren op de gainwardsite...

Verwijderd

...how can using TV-OUT
1)Please check the VGA card have support the TV-OUT card / video-BIOS / drivers, TV, and TV cable (S-video/AV-video).
2)Connect with the TV(S-video/AV-video) and PC, start the TV and PC.
3)Setting the screen resolution on LOW (640*480*16bit*60hz) (please notice the TV-OUT not support high-end resolution.)
4)Then open the video option, setting on TVout channel.

Even het stappenplan volgen...of deed ie het eerst wel dan. Volgens mij moet de TV-out "voelen" dat er een kabelverbinding is met de TV

Verwijderd

Bij de 6.31 drivers kon je de tv gewoon instellen terwijl er geen kabel was aangesloten.
Ik zal inderdaat eens gaan kijken als ik de tv met kabel aan sluit of hij het dan weer doet, maar ik moet eerst de tv van beneden halen .

Verwijderd

Laat die TV maar staan, want ik heb de oude drivers van het cd-tje installed en ik kan weer bij TV komen, welke driver is dat trouwens die van de cd. Trouwens weet je hoe je een bios moet flashen en of het erg gevaarlijk is. Misschien ligt het wel aan het bios, maar als ik het met mijn ongelukkige handjes bezig ben met dingen waar ik niets vanaf weet kan het wel eens flink fout gaan en ik wil niet mijn kaartje van 433 pieken naar de klote helpen, maarja ik heb wel garantie >:)

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 22:41
Ik heb dit kaartje ook, en ben er best tevreden over, alleen een ding, als ik met een TV-kabel erin opstart dan staat men 2e monitor ineens op men TV en kan ik um niet trug op men monitor zetten (is grijs in het Configuratiescherm) en als ik men TV kabel erin steek als de PC al aan staat dan kan ik um niet op de TV zetten, lossen nieuwe drivers dit op?? (En zo ja, welke, ik heb nu degene die op de bijgeleverde CD staan, en ik heb niet veel zin om drivers te downloaden over men modum als ze toch niet werken)

Verwijderd

Heb ik de 6.31 drivers geïnstalleerd, doet de TV uitgang het weer niet. Ik zal bij gainward wel eens om opheldering vragen.

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Op vrijdag 15 december 2000 20:49 schreef melanieromy het volgende:

[..]
Als je de nieuwe drivers bij gainward haald dan is dat de 6.34.
en helaas ondersteund deze ineens geen tv out meer, altans bij mij kan ik de tv niet meer aanvinken.
werkt bij mij nog perfect... :?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Pagina: 1