ik heb sinds kort voor de lol dus niks serieus 2 servertjes extra aangeschaft om wat gameservers dr op te rammen voor vrienden en voor mezelf.
Echter vroeg ik me af hoeveel je van die dingen op 1 server kan draaien.
Server Specs
AMD Athlon XP 2600+
1024mb DDR 3200 Kingston
Radeon 7200 32mb DDR
2x80GB HD 7200rpm 8mb cach
Wat wil ik er op doen
1 private Call of Duty server
1 private Soldier of Fortune II server
1 Private Counter-Strike server
Uit ervaring weet ik dat dr amper een drol op zit dus dat valt ook wel mee, tis alleen een war server en ze spelen ook niet al te vaak.
Wat heb ik al ?
1 private cod, en 1 private sof2. Deze servers werken prima zonder lag of wat dan ook maar ik wil dr nog wat bijtrappen. Qua dataverkeer zit ik toch wel goed ik vraag me alleen af of de machine het wel aankan. Het is natuurlijk beter om 3 CoD servers te draaien als 3 Gameservers van verschillende games. Maar aangezien mn specs niet al te slecht zijn moet 't theoretisch toch wel kunnen?
Wat denken jullie dr van.
Echter vroeg ik me af hoeveel je van die dingen op 1 server kan draaien.
Server Specs
AMD Athlon XP 2600+
1024mb DDR 3200 Kingston
Radeon 7200 32mb DDR
2x80GB HD 7200rpm 8mb cach
Wat wil ik er op doen
1 private Call of Duty server
1 private Soldier of Fortune II server
1 Private Counter-Strike server
Uit ervaring weet ik dat dr amper een drol op zit dus dat valt ook wel mee, tis alleen een war server en ze spelen ook niet al te vaak.
Wat heb ik al ?
1 private cod, en 1 private sof2. Deze servers werken prima zonder lag of wat dan ook maar ik wil dr nog wat bijtrappen. Qua dataverkeer zit ik toch wel goed ik vraag me alleen af of de machine het wel aankan. Het is natuurlijk beter om 3 CoD servers te draaien als 3 Gameservers van verschillende games. Maar aangezien mn specs niet al te slecht zijn moet 't theoretisch toch wel kunnen?
Wat denken jullie dr van.
[ Voor 8% gewijzigd door nudie op 05-03-2004 11:23 ]