Toon posts:

Laptop aanschaffen.. maar een net wat ouder type

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laptop aanschaffen.. maar een net wat ouder type

Het is wel eens eerder aan bod gekomen, maar kon niks meer vinden op de vermelde sites uit de zoekresultaten.

Ik zoek dus een laptop die wel recent is maar er hoeft dus geen dvd speler, geen 50GB hardisk in en ook geen 2,8 P4...

10GB, lan kaartje.. plat, redelijk snel, niet te zwaar dat zijn mijn eisen.. helaas blijkt het bijna onmogelijk om oudere types laptops te verkrijgen dan 2e hands (en 2e hands is geen optie)

Wie weet echt wat goeie url's van bedrijven die nog wat oudere types laptops hebben staan. Ik kan eventueel als bedrijf bestellen op het kvk van een collega dus bedrijven die leveren aan enkele-ondernemingen zijn ook welkom!

Wellicht heb je zelf ook al zitten zoeken, deel even je zoek resultaten :P ik zal hier ook nog een paar links posten zodra ik er een paar goeie vindt (helaas nog niet echt wat)

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik krijg heel veel mail van infotheek.nl, zij hebben regelmatig oudere modellen computers en laptops op voorraad.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13
www.dator.nl

Verkopen notebooks met VIA® C3 1Gigapro (Cyrix) processors enz. en AMD Duron's, ik denk dat het wel iets voor je is :)

Verwijderd

Topicstarter
^MRT schreef op 05 maart 2004 @ 11:23:
www.dator.nl

Verkopen notebooks met VIA® C3 1Gigapro (Cyrix) processors enz. en AMD Duron's, ik denk dat het wel iets voor je is :)
Ziet er interessant uit. alleen er staan geen prijzen op de site + geen resellers in me buurt maar bedankt ik ga het even onderzoeken

Zijn er nog meer links?

Verwijderd

Topicstarter
Wat je vaak ziet bij dit soort bedrijven is dat ze laptops hebben van toch nog 2Ghz en hoger. Die kosten dan alsnog rond de 800-1300 euro.

Nog steeds is dat overkill en een aanslag op me budget. Is er nog ergens iets te koop in de p3, celeron klasse?

Verwijderd

Compaq N600c, klaar :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gezien je topic hier kan deze op slot, gok ik? [rml][ Ervaringen ] Desknote 531-II[/rml]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.