Wanneer ik in mijn IE 6.0 probeer een bron weer te geven, doet ie dat niet meer. Is dit een Bug, of weet iemand de oplossing?
Dat is een soort van bug van IE, ff je temporary internet files verwijderen. Zie ook deze pagina en deze pagina
[ Voor 24% gewijzigd door pasta op 05-03-2004 11:17 ]
Signature
Yup.
Overigens staat dit ook al vaker op GoT, maar vooral in Software Algemeen omdat vragen over IE daar beter passen. Zie ook de GoTsearch voor diverse topics erover: klik
Omdat er al veel over is gezegd en eerst zoeken en dan pas vragen echt nodig is op GoT, sluit ik het topic ipv. het te verplaatsen. Als het nog steeds niet lukt kan je natuurlijk in SA een nieuw topic openen maar lees dan ajb wel eerst het sticky topic (
) in SA (zoals je ook hier in WOS even het policy kan lezen voor een volgend topic). Dan kunnen we elkaar wat beter helpen
Overigens staat dit ook al vaker op GoT, maar vooral in Software Algemeen omdat vragen over IE daar beter passen. Zie ook de GoTsearch voor diverse topics erover: klik
Omdat er al veel over is gezegd en eerst zoeken en dan pas vragen echt nodig is op GoT, sluit ik het topic ipv. het te verplaatsen. Als het nog steeds niet lukt kan je natuurlijk in SA een nieuw topic openen maar lees dan ajb wel eerst het sticky topic (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()