Toon posts:

Dvd brander dilemma

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb een dilemma. Ik mag een brander uitzoeken van mijn vader tot 200 euro. nu zie ik even door de bomen het bos niet meer. ik zit te twijfelen tussen de

Plextor PX-708A (8x12 40x24x40x)
NEC ND-2500 (8x12 32x16x40x)
Lite-On LDW-411S (4x12 40x24x40x)

Maar welke moet ik nu nemen wie oh wie kan me helpen

groetjes Vincent

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zoek uit wat ze kunnen en welke het goedkoopst is? Klaar.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• RupS
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ik mis de Pioneer DVR-107 in het lijstje ;)

T.net review

Ik snap niet waarom je de Lite-ON 411 er tussen hebt staan, dat is een 4 speed brander... bedoel je niet de 811?

Verwijderd

Topicstarter
Het punt is dat de spec erg dicht bij elkaar liggen en de prijs maakt eigenlijk niet uit

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:42

Zerora

Ik Henk 'm!

Lite-On LDW-411S werkt bij prima. Heb er nauwelijks problemen mee.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:29
als je naar de snelheden kijkt zou ik voor de plextor gaan, is net als met auto's echt slechte zijn er niet meer dus maakt verders niet zo heel veel uit

Verwijderd

Topicstarter
Dit wordt mijn eerste brander maar het is echt niet makkelijk om te kiezen

• QSYS
  • Laatst online: 07-03 13:50
ik zou voor de NEC of de Lite-On gaan, daar kun je tenminste booktypes veranderen, bij zo'n plextor kan dat niet. Booktype voor plextor is altijd DVD-R terwijl je soms DVD-Rom nodig hebt voor sommige externe dvd spelers..

• Bazer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Bazer

En nou?

Misschien is het handig als je ons vertelt waarom je twijfelt?
Wat wil je er hoofdzakelijk mee gaan doen?
Wat vind je belangrijk en wat niet aan een brander?

Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!

Verwijderd

Je zou ook nog even kunnen wachten totdat het mei is als sony met die dvd brander komt die ook dvd9 kan schrijven. Die zou 199 euro gaan kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er voornamelijk xbox spellen mee gaan branden en data. hell misschien wat films branden of rippen
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 10:56:
Je zou ook nog even kunnen wachten totdat het mei is als sony met die dvd brander komt die ook dvd9 kan schrijven. Die zou 199 euro gaan kosten.
Dat is ook een idee

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:00:
Ik wil er voornamelijk xbox spellen mee gaan branden en data. hell misschien wat films branden of rippen

[...]

Dat is ook een idee
NEC 2500A, super snel, goedkoop en goede brandresultaten :)

webOS all the way!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 08:16
hier sluit ik me bij aan ... of je wacht nog een 3tal maanden en je koopt een Dual Layer brander .. of je doet beide:P

PVoutput

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Helemaal eens met Hermanvh, lekker goedkoop en zeer goede brandresultaten!

"Soylent Green is people!"

• MrLee
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:53
Ik zou gaan voor de Lite-On, nog nooit geproblemen met die dingen gehad, niet met hun CDRW's en ook niet met hun DVDRW's ... En natuurlijk is de 4X van Lite-On makkelijk te boosten naar 8X :9~ (Zie draadje op GoT)

*Edit*
Lite-on 451S flashen naar 851S
*/Edit*

[ Voor 22% gewijzigd door MrLee op 06-03-2004 10:57 . Reden: Linkje toegevoegd :) ]

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

De LiteOns staan bekend als zeer snelle DVD Rippers.
Ook weet ik dat ze kopieerbeveiligingen van PC spellen kunnen meekopieren doordat ze subchannel data kunnen lezen.

En die 451S is zoals je in de laatste post kunt lezen van de link hierboven te flashen naar behalve een 851 ook naar de 812S! Dus branden op 8x op + en - DVDR.

Verder staat hij in de pricewatch voor 89 Euro!
Je kan altijd later een dual layer kopen als je hem echt nodig hebt en betaalbaar gaat worden.
Want drie maanden ervaringsloos gaan wachten op een dual layertje...

[ Voor 29% gewijzigd door XthinkZ op 06-03-2004 11:11 ]

• MyDyingBride
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 18:23
QSYS schreef op 05 maart 2004 @ 10:55:
ik zou voor de NEC of de Lite-On gaan, daar kun je tenminste booktypes veranderen, bij zo'n plextor kan dat niet. Booktype voor plextor is altijd DVD-R terwijl je soms DVD-Rom nodig hebt voor sommige externe dvd spelers..
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:00:
De xbox is zo'n externe speler die booktype dvd-rom nodig heeft. Dat is dus een aandachtspuntje zegmaar.

Verwijderd

Topicstarter
MyDyingBride schreef op 06 maart 2004 @ 11:39:
[...]

[...]

De xbox is zo'n externe speler die booktype dvd-rom nodig heeft. Dat is dus een aandachtspuntje zegmaar.
Dus als ik het goed begrijp kan ik met de plextor geen xbox spellen branden?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03 20:36

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 00:07

vozzie

Zo beter?

Ik zou er een kiezen met een Philips chipset zodat je die over een paar maanden kan upgraden naar een Dual Layer Brander door middel van een Firmware.
Ik dacht dat de Benq die chipset heeft.

Verwijderd

MyDyingBride schreef op 06 maart 2004 @ 11:39:
[...]

[...]

Onzin , ik heb al zat Xbox spellen gebrand met een Pioneer 106 en 107 gewoon op DVD -R en ze werken allemaal op (flink wat )verschillende Xboxen .

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kies gewoon die ene uit die jou het meest bevalt :Y) Als je twijfelt, dan kun je toch gewoon reviews op het web en ervaringen op GoT lezen? Dit topic gaat toch nergens naar toe, er is geen sluitend mening.

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een DVD brander moet uitkiezen B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.