Drie weken geleden heb ik mijn Geforce 4 Ti4600 vervangen door een Hercules 9800XT. Eerst netjes de nvidia drivers geuninstalled en daarna de catalyst 4.2 driver geinstalleerd. Dat ging prima en het heeft een week goed gewerkt. Daarna kreeg ik opstartproblemen en gaf windows aan dat dit komt door een verandering in software/hardware. Als ik in mijn system32 kijk staat hier nog een .dll bestandje van nvidia. Dit heb ik proberen te verwijderen op alle mogelijke manieren (ook met detonator rip, detonator destoyer), maar het blijft terugkomen. Weet iemand hoe ik dit bestandje moet verwijderen, want volgens mij is dit de oorzaak van de opstartproblemen.
Verwijderd
Als je echt iets verwijderen wilt, ga dan naar DOS met een opstartdiskette
Ontopic: Ikzelf ben van een geforce 4 ti naar een radeon 9800 pro gegaan, en had er verder geen problemen mee. Ik had bij software de nvidia drivers weggehaald, en na een reboot waren alle nvidia bestanden weg.
Ontopic: Ikzelf ben van een geforce 4 ti naar een radeon 9800 pro gegaan, en had er verder geen problemen mee. Ik had bij software de nvidia drivers weggehaald, en na een reboot waren alle nvidia bestanden weg.
door middel van Detonator Destroyer kan je nvidia helemaal killen http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/
Lol en dat was al geprobeerd
Kan je in Safe Mode het niet verwijderen ( F8 tijdens b00ten )
Lol en dat was al geprobeerd
Kan je in Safe Mode het niet verwijderen ( F8 tijdens b00ten )
[ Voor 33% gewijzigd door Paradox op 05-03-2004 10:41 ]
Wat ik de beste manier vind is ...driver uninstallen in software...dan rebooten in veilige modus en zoeken op C: naar nv*.* en alles wat ie vind verwijderen.
Afsluiten ...andere gfx kaart erin en klaar.
Als je nForce chipset hebt of andere nVidia software gebruikt dit natuurlijk niet doen
Afsluiten ...andere gfx kaart erin en klaar.
Als je nForce chipset hebt of andere nVidia software gebruikt dit natuurlijk niet doen
kan op zich wel, maar dan moet je daarna gewoon weer de chipset-drivers installeren. en zeker weten dat het alleen de chipset-drivers zijn en niet zo'n vervelend "alles in een" pakket...geregistreerd schreef op 05 maart 2004 @ 10:44:
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...