Moggûh!!
Zat al langer dan een dag te zoeken naar de juiste manier om simpel de testversie bind9.2.3 te installeren op mijn debian kast.
Aangezien de stable versie een paar beveiligingsfouten heeft en mij aangeraden werd deze nieuwe versie alvast te installeren...
Als ik namelijk de .deb file download begint ie over dependencies te klagen en als ik die weer download begint ie over nog meer dependencies te klagen...
Nu heb ik de sources.list aangepast, maar op een of ander manier wil debian de testversie + dependencies niet downen...
HELP!!
------------------------>Addendum
Nu krijg ik dus de volgende fout tijdens apt-get update??
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Error occured while processing tetex-extra (NewVersion1)
E: Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/ftp.nl.debian.org_debian_dists_stable_main_binary-i386_Packages
E: The package lists or status file could not be parsed or opened.
Zat al langer dan een dag te zoeken naar de juiste manier om simpel de testversie bind9.2.3 te installeren op mijn debian kast.
Als ik namelijk de .deb file download begint ie over dependencies te klagen en als ik die weer download begint ie over nog meer dependencies te klagen...
Nu heb ik de sources.list aangepast, maar op een of ander manier wil debian de testversie + dependencies niet downen...
HELP!!
------------------------>Addendum
Nu krijg ik dus de volgende fout tijdens apt-get update??
E: Dynamic MMap ran out of room
E: Error occured while processing tetex-extra (NewVersion1)
E: Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/ftp.nl.debian.org_debian_dists_stable_main_binary-i386_Packages
E: The package lists or status file could not be parsed or opened.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 09:24 ]