Probeer sinds gisteren op www.asus.com.tw te komen, maar ik krijg steeds een host not found. Heb aan iemand anders gevraagd of die erop kon komen en dat lukte wel, wsa wel iemand uit finland. Aan hem heb ik het ip adres gevraagd, http://211.72.249.196/, maar daar krijg ik een: You are not authorized to view this page: HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected. Hebben meere mensen dit?
Geen problemen hier.
Money for nothin' and your chicks for free
Lukt hier ook niet, zal er wel uitliggen of zo.
Zoek je drivers of zo, ga dan gewoon naar www.asus.com en kies gewoon de dichtste.
[edit]
Hm, jammergenoeg wordt je voor support of download altijd naar de .tw gestuurd blijkbaar
Zoek je drivers of zo, ga dan gewoon naar www.asus.com en kies gewoon de dichtste.
[edit]
Hm, jammergenoeg wordt je voor support of download altijd naar de .tw gestuurd blijkbaar

[ Voor 28% gewijzigd door Fire69 op 05-03-2004 09:02 ]
In het volgende topic wordt hier ook over gesproken: Bios request: Asus P2B, maar ik ben gisteren en zonet nog zonder problemen op de site geweest.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
http://usa.asus.com/
En voor het downloaden van een BIOS: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/
En voor het downloaden van een BIOS: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/
[ Voor 67% gewijzigd door WimB op 05-03-2004 09:05 ]
Idd, die redirect niet naar de .tw blijkbaar voor dl's.
Heb mijn bericht aangepast, rechtstreeks naar de FTP gaan moet lukken.Fire69 schreef op 05 maart 2004 @ 09:04:
[...]
Idd, die redirect niet naar de .tw blijkbaar voor dl's.
de .de ftp is toch niet hetzlede als de .tw ftp. ftp.asus.com.tw is echter wel weer gewoon toegankelijk vanaf hier
hmm, heb je er een router tussenhangen? *die toevallig freesco draait?*
dan moet je de MTU changen naar 1492
http://home.wanadoo.nl/winamphelp/got/DRTCP.exe dat proggie moet je ff runnen op je client. en dan moet het gewoon werken
dan moet je de MTU changen naar 1492
http://home.wanadoo.nl/winamphelp/got/DRTCP.exe dat proggie moet je ff runnen op je client. en dan moet het gewoon werken
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Hmm heb een router ertussen ja, maar of die freesco draiit weet ik niet. Alleen alsi k de mtu waarde iwl veranderen dan krijg ik een error: MTU value is out of range [1200-1400]. Het gekke is alleen dat ie wel gewoon op 1460 staat.
Wat voor provider heb je, en waar begint je IP adres mee?
Lijkt weer een beetje op Xs4all adsl en somethingawful.com
-edit-
Hé, ik kan er ook niet komen, alleen www.asus.com werkt.
Lijkt weer een beetje op Xs4all adsl en somethingawful.com
-edit-
Hé, ik kan er ook niet komen, alleen www.asus.com werkt.
[ Voor 68% gewijzigd door Resistor op 05-03-2004 15:46 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
@Resistor: xs4all hier ip begint met 194
@MikeOnline: dat is dus de pagina die hier niet werkt
@MikeOnline: dat is dus de pagina die hier niet werkt
hmmm als ik het met ip adres probeer en dan goed lees zie ik dat mijn ip niet toegestaan is op die website:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| You are not authorized to view this page You do not have permission to view this directory or page from the Internet address of your Web browser. If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the 211.72.249.196 home page. HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected Internet Information Services Technical Information (for support personnel) * Background: This error is caused when the server has a list of IP addresses that are not allowed to access the site, and the IP address you are using is in this list. * More information Microsoft Support |
[ Voor 4% gewijzigd door paragon op 05-03-2004 18:16 ]
hetnet 80.blaat
doet het prima hiero,
eerder deze middag, omstreeks topic start deed ie het overigens ook niet.
doet het prima hiero,
eerder deze middag, omstreeks topic start deed ie het overigens ook niet.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
![]() ![]() De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. ![]() • Probeer het volgende: • Klik op de knop ![]() • Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. • Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven. • Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt. Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden, kunt u op ![]() • Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd. • Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in. • Klik op de knop ![]() Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer |
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Dit probleem had ik gisteren ook, maar via de italiaanse site kon ik toch mn drivers e.d. binnen halen: http://www.asus.it/
Ik heb het ook met http://www.dhtmlcentral.com resolving host en dan timeout
Ook hier kom ik gewoon op...zonder probleemparagon schreef op 05 maart 2004 @ 18:30:
Ik heb het ook met http://www.dhtmlcentral.com resolving host en dan timeout
Hmm ja maar de vraagi s waarom kom jij er wel op en ik niet.
Verwijderd
Hoi hoi,
Voor zover ik kan zien heeft www.asus.com.tw problemen met hun dns named servers of filteren ze een en ander.
Hieronder wat info:
*
;; AUTHORITY SECTION:
asus.com.tw. 86400 IN NS dns3.asus.com.tw.
asus.com.tw. 86400 IN NS dns1.asus.com.tw.
*
viper:~# dig any www.asus.com.tw @dns1.asus.com.tw
; <<>> DiG 9.2.3 <<>> any www.asus.com.tw @dns1.asus.com.tw
;; global options: printcmd
;; connection timed out; no servers could be reached
dit ook op hun dns3.asus.com.tw.
*
viper:~# telnet dns1.asus.com.tw 53
ook weinig reactie.
Zowel via Versatel/XS4ALL/Demon
Soms doet ie t overigens wel, zullen wel problemen hebben dus.
Voor zover ik kan zien heeft www.asus.com.tw problemen met hun dns named servers of filteren ze een en ander.
Hieronder wat info:
*
;; AUTHORITY SECTION:
*
*
ook weinig reactie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 20:25 ]
Hier werkt ie gewoon als een zonnetje...?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Thanx voor de info en de hulp. Hoop dat ie snel weer werkt.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 20:20:
Hoi hoi,
Hieronder wat info:
*
;; AUTHORITY SECTION:
*
*
ook weinig reactie.
asus.com.tw heeft al een week problemen. (wel vaker traag/onvoorspelbaar gedrag trouwens)
{signature}
Pagina: 1