[winhelp] Waar worden help notities opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
op de school waar ik nu stage loop, wordt het programma "flexact" gebruikt voor wis- en natuurkunde. Om dingen als formules e.d. op te zoeken zit daar een .hlp file bij. Helaas heeft windows help de mogelijkheid om notities aan te maken, en uiteraard is iemand erachter gekomen dat dit misbruikt kan worden tijdens toetsen.

Ik heb me werkelijk helemaal suf gezocht op google, maar ik kan nergens vinden waar die notities opgeslagen worden of hoe ik ze kan voorkomen.

Weet iemand hier iets meer van?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Zo'n kind gun je toch een fanta? Enfin, je had beter op je harde schijf kunnen zoeken dan in google ;). Vind je (meestal in de windows/help dir) een *.ANN bestand. Weggooien, of bewerken. En geen create rechten op de helpdir voor in de toekomst ...

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
hey thanx a lot! oh enneeee... fanta lemon graag :Y)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Niet voor jou joh, voor dat slimpie die zijn helpfile als spiekbriefje gebruikt :+

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland