Linux Shell scripting

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Hallo,ik heb een kleine tutorial,liefts een filmpje ofzo van een paar minuten maar omtrent shell scripting in linux.
Er moet geen geluid opstaan ofzo omdat dit voor school is.
heeft iemand van jullie zo'n ding? zoja,kunnen jullie een link posten voor te downlaoden?
op google vind ik wel tutorials en guides enzo maar geen of weinig screenshots/filmpjes

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

Sorry hoor, maar ga zelf eens zoeken.

Wat jij zoekt met een filmpje (waar ook nog eens geen geluid in mag zitten!!) is toch erg de quick and easy way, die is er helaas niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 08:53 ]

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Eu,Ik HEB gezocht maar ik vind altijd DOCUMENTEN :)
geen filmpjes ofzo.
Ik dacht van ja,misschien hebben mensen hier al voor eigen doeleinden een klein filmpje gemaakt en kan ik dat misschien gebruiken sorry als ik mij vergist heb in de vriendelijkhaid van mensen.....

Ik zeg juist dat ik alles al gezocht heb en ik vind Word documenten enzo en geen filmpjes

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Waarom heb je persé screenshots en filmpjes nodig?
In tekstfiles staat het dikwijls ook redelijk mooi uitgelegd hoor!

Verwijderd

Wat heb je trouwens aan een filmpje over iets wat in een niet-grafische shell inelkaar gezet en uitgevoerd moet worden. :?

Lijkt mij trouwens haast wel een huiswerkvraag. Wordt er niet toevallig van jou verwacht dat je zelf een soort van filmpje of presentatie in elkaar zet over shell-scripting?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eh.. pak de Advanced Bash-Scripting Guide en neem een filmpje van je scherm terwijl je daarmee bezig bent.

Zoals bovenstaande mensen al zeggen: Wat is in godensnaam het nut van een film van iets statisch :?
Anyways, dit kun je echt prima zelf doen, iets wat ook de bedoeling is van zo'n opdracht. Stomweg iets jatten leer je niks van, trust me.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.