Toon posts:

waar kan ik een ge unlockte amd proc kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar je een xp proc. kan kopen die ge unlocked is . leverd eynstein die of niet ? of kan ik mijn proc. wegbrengen en laten unlocken

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 19:27
Ik weet niet of ze het nog steeds doen, maar bij eynstein kon je tegen betaling je nieuw te bestellen cpu laten unlocken.

Of je besteld (als ze nog te krijgen zijn) een 2700+ (geen barton) die zijn standaard unlocked.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35
Die cpu's zijn al heel lang niet meer te unlocken vanaf week 40 niet meer. Als je een geunlockte wil moet je een Athlon XP 2400 M of 2500 M kopen die zijn wel unlockt.

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 05-03-2004 08:12 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb namelijk vorige week een 2800+ barton gekocht bij eynstein , had hiervoor xp 1700+ en die was wel ge unlocked dus eigenlijk ging ik er vanuit dat deze dat ook was . niet dus ?

Verwijderd

kijk welke codering op je processor staat, wanneer dit eentje van voor week 40 is dan is hij unlocked en anders niet.

Verwijderd

Topicstarter
stomme vraag misschien maar euh waar kan ik die coderingen vinden op internet om te bepalen uit welke week hij komt

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 07:10
Als je op je proc kijkt staat er iets dergelijks : DHD1600DLV1C
MIUHB0329UPMW (voor een Duron 1600 dan) en de volgende getalletjes zijn dan voor jou van toepassing: 0329, dat betekent week 29 uit 2003. :)

Verwijderd

Topicstarter
nou zag ik dat je dat ook zelf kan doen door middel van l1 met l2 door te verbinden ( met potlood Ofzo ) is dat idd zo of zijn dat wild west verhalen . zo ja is dit makkelijk of luisterd dit vrij nouw

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling hoe je een gelockte XP moet unlocken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 12:37:
nou zag ik dat je dat ook zelf kan doen door middel van l1 met l2 door te verbinden ( met potlood Ofzo ) is dat idd zo of zijn dat wild west verhalen . zo ja is dit makkelijk of luisterd dit vrij nouw
Na week 40 zijn ze niet meer te unlocken, je moet dan een mobile kopen die wel geunlocked is. Deze is te halen via de IA op inkoopacties.net.

Een oudere is een kwestie van bellen en geluk hebben. Als je een echt oude hebt dan kun je dmv bijvoorbeeld Bison Electro de boel unlocken. Maar meestal zijn de XP's al standaard geunlocked. Behalve als je dus er een hebt van na week 40, dan kan het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:16 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kleine taalkundige opmerking:

'unlocked' is al een voltood deelwoord, dus is een 'ge' ervoor een foute tautologie. Niet doen dus :z

En verder denk ik dat er genoeg in de DOC FAQ staat die BalusC noemt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.