Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CCFL]stoort op audigy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kort maar krachtig...

de CCFL van mijn CCFLfan stoort op mijn geluidskaart, zodra ik de CCFL aan zet hoor ik een ruis met een piep door mn speakers, is dit normaal?

Verwijderd

Voor een slecht gefilterde inverter / geluidskaart is dit normaal...
Kijk eens of het verleggen van je draden/inverter het één en ander verminderd.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:46
Probeer eens een andere molex.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

De draden van de CCFL door een ferriet-ring leggen wil ook wel eens helpen.. zo'n ring zit soms om de draden van de knoppen en LED's van je kast, die zou je er eventueel voor kunnen gebruiken.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm dit probleem heb ik ook... Ik heb een CCFL die op geluid knippert enzo... erg leuk en irritant na 2 minuten :)

Maar telkens als de CCFL uitgaat (op de maat dus) dan hoor je een hoge piep door de boxen.. en dat is nogal vaak en dat maakt het nog irritanter...

Waar het aan ligt zou ik ook niet weten, want je moest hiervoor je analoge uitgang doorlussen naar je CCFL printplatje en daar de boxen aan hangen.. De boxen heb ik daar niet aanhangen want ik gebruik de digitale uitgang.

Trouwens door de analoge piept ie ook want daar zit mn headset in... raar dat ie op de digitale lijn ook stoort...

(Kheb ook audigy2, en z680 boxen)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."