Toon posts:

Nieuwe Telecomaanbieder in Nederland! PhoneMe.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
D'r komt binnenkort een nieuwe telecomaanbieder in NL, genaamd PhoneMe. Ze zullen met verschillende pruducten komen, elk gericht op een eigen doelgroep. Het eerste product zal gericht zijn op jongerenen gaat PepTalk heten. Simkaarten met een wietblad erop, beetje illegaal achtig product, om de aandacht te trekken :P. Goedkope kaarten, 20 euri beltegoedkaart voor 15 euri, en 10 euri beltegoed voor 9 euri. Jammergenoeg niet echt goedkoop bellen. De 15e van deze maand begint de reclame, niet op tv of radio, maar op scholen etc. Verkoop begint op de 21ste. Er worden zakjes met het wietblad logo gehangen aan fietsen etc. Owjah, 't gaat trouwens over het netwerk van Telfort en is een idee van sigaretten verkopers. Telefoonkaarten zijn dus ook makkelijk te koop uit sigaretten automaten. In de toekomst ook bij snackbars en tankstations. Meteen de meeste verkooppunten van alle telecomaanbieders. Simkaart gaat alleen in een simlock vrij toestel (duh), maar das in beverwijk voor 10 euro geregeld O-). Ook in telfort toestellen, want de simkaart controleert het IMSI nummer ;).

Check (de nog unofficial website):
http://www.design-by-freelance.nl/raak en
http://www.design-by-freelance.nl/pep

Have Phun

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 14:48

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Aan de servicenummers te zien, lijkt het me het netwerk van Orange i.p.v. Telfort?

Verwijderd

Topicstarter
Neej echt telfort :P
1200 is ook helpdesk en 1233 voor voicemail bij telfort.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zou je me uit kunnen leggen waarom ik dit serieus moet nemen als er Beverwijk genoemd wordt (aanzetten tot illegaal handelen), de site nog unofficial is, je reclame maakt door middel van wiet (hoe triest) en dan is dit je éérste post in een éérste topic en is _toevallig_ je nick hetzelfde als deze nieuwe so-called aanbieder?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Osiris schreef op 05 maart 2004 @ 04:08:
Zou je me uit kunnen leggen waarom ik dit serieus moet nemen als er Beverwijk genoemd wordt (aanzetten tot illegaal handelen), ...
Ik denk niet dat topicstarter bedoelt dat PhoneMe dat aanraadt, maar dat hij dat zelf als tip geeft. Of toch? (Omdat topicstarter gewoon de eigenaar is?) :z Wel apart dat topicstarter alllles weet over 't bedrijf he; waar het idee vandaan komt, de exacte kosten (nouja, die staan ook wel op de website, maargoed), de exacte datum wanneer de reclame begint en zelfs de toekomstplannen. Beetje dubieus.

[ Voor 32% gewijzigd door Bergen op 05-03-2004 04:32 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 20:12

Whuzz

Dodgeball!

Uhm, sorry, maar is dit niet gewoon Spam?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 21:08

DJT

Whuzz schreef op 05 maart 2004 @ 04:32:
Uhm, sorry, maar is dit niet gewoon Spam?
Ja

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-05 22:50
Echt een kwestie van "wachten tot er een modje wakker wordt" dit.. |:(

Verwijderd

/spam
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.